|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor langt tilbake i tid skulle du ønske ungdomskilden kunne ta deg? | |||
| Til spedbarnsalderen - for å skaffe meg førstehåndserfaring til diskusjonen om bæresjal vs BabyBjörn |
|
1 | 3,03% |
| Fjortisalderen, slik at jeg uten blygsel kunne starte tråder om egne og andres kjønnsorganer |
|
3 | 9,09% |
| Til endt skolegang. Med rettskrivningsregler friskt i minne kunne jeg rule i flisespikkerforumet |
|
13 | 39,39% |
| Annet |
|
16 | 48,48% |
| Deltakere: 33. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ustabil
|
Sv: Om ungdomskilden fantesHvis ungdomskilden fantes ville jeg fylt en flaske og hatt på lur til jeg ble gammel. Da ville jeg tatt bare en dråpe om dag for å unngå å eldes så raskt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Sv: Om ungdomskilden fantes
|
|
|
#23 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om ungdomskilden fantesDa ville jeg vært 18-19 år. Ferdig med videregående. Hadde ett pauseår før videre studier, og hadde en fin jobb. Mitt første år hjemmefra i en annen by. Jeg og en venninne hadde hver vår hybel i samme hus. Man gikk ut på byen "lillelørdag" og hver helg, hadde veldig mye gøy, veldig lite bekymringer og var frisk og rask. En herlig tid. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Om ungdomskilden fantesDet mest åpenbare svaralternativet er dessverre ikke med: |
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#27 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om ungdomskilden fantesJeg ville vært akkurat hvor jeg er nå, men hadde håpet på å få spedd på litt energi fra 20-årsalderen!!
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Der er mitt svaralternativ. |
|
|
|
#30 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om ungdomskilden fantesEr fornøyd med hvor jeg er nå. Men jeg kunne gått tilbake 5 år, før vi fikk ungene, bare for å slippe unna ryggvondtene for en stund.
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Om ungdomskilden fantesJeg ville gått tilbake til begynnelsen av videregående. Da skulle jeg gjort så mye mer, reist på utveksling, gjort det enda litt bedre på skolen, muligens gått på internasjonal skole (som min mor ville). Så skulle jeg jobbet og reist litt etter videregående, før jeg bestemte meg for hva jeg ville studere. Jeg skulle rett og slett ha tatt ting mer med ro enn det jeg har til nå, selv om jeg ikke angrer et sekund på valgene mine som har ført meg hit jeg er i dag.
|
![]() |
|
|