Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om ungdomskilden fantes

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor langt tilbake i tid skulle du ønske ungdomskilden kunne ta deg?
Til spedbarnsalderen - for å skaffe meg førstehåndserfaring til diskusjonen om bæresjal vs BabyBjörn 1 3,03%
Fjortisalderen, slik at jeg uten blygsel kunne starte tråder om egne og andres kjønnsorganer 3 9,09%
Til endt skolegang. Med rettskrivningsregler friskt i minne kunne jeg rule i flisespikkerforumet 13 39,39%
Annet 16 48,48%
Deltakere: 33. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 10:33   #21
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om ungdomskilden fantes

Hvis ungdomskilden fantes ville jeg fylt en flaske og hatt på lur til jeg ble gammel. Da ville jeg tatt bare en dråpe om dag for å unngå å eldes så raskt.

Jeg har intet ønske om å gå tilbake i tid. Jeg har det utmerket både med alder og med fase i livet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 10:38   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men sånn alvorlig: 24-25-årsalderen, kanskje? Fin tid.

Og tenk så fint med ti år ekstra med FP!

Gammel 08-06-09, 10:45   #23
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da ville jeg vært 18-19 år. Ferdig med videregående. Hadde ett pauseår før videre studier, og hadde en fin jobb. Mitt første år hjemmefra i en annen by. Jeg og en venninne hadde hver vår hybel i samme hus. Man gikk ut på byen "lillelørdag" og hver helg, hadde veldig mye gøy, veldig lite bekymringer og var frisk og rask. En herlig tid.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 11:43   #24
Nebbia
Passiv

Standard

Det mest åpenbare svaralternativet er dessverre ikke med:

Jeg har ikke noe ønske om å gå tilbake i tid, men det hadde ikke vært meg i mot å være like spretten som jeg var da jeg var 20. Mentalt vil jeg selvfølgelig ikke gå tilbake. Jeg ønsker å fremstå akkurat så moden som jeg er nå, og reflektere over denne hypotetiske problemstillingen på en saklig måte, og ignorere fjasingen som pollen legger opp til.

Svaralternativer i en poll kan kun ha 100 tegn, så dette alternativet ble beklageligvis utelatt.

Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 11:46   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det mest åpenbare svaralternativet er dessverre ikke med:

Jeg har ikke noe ønske om å gå tilbake i tid, men det hadde ikke vært meg i mot å være like spretten som jeg var da jeg var 20. Mentalt vil jeg selvfølgelig ikke gå tilbake. Jeg ønsker å fremstå akkurat så moden som jeg er nå, og reflektere over denne hypotetiske problemstillingen på en saklig måte, og ignorere fjasingen som pollen legger opp til.

Svaralternativer i en poll kan kun ha 100 tegn, så dette alternativet ble beklageligvis utelatt.

Det er derfor "dustepoll" er et så vanlig alternativ, gjetter jeg.

Gammel 08-06-09, 11:59   #26
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Dustepoll.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:02   #27
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville vært akkurat hvor jeg er nå, men hadde håpet på å få spedd på litt energi fra 20-årsalderen!!

Gammel 08-06-09, 12:10   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Der er mitt svaralternativ.

Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:15   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg bli der jeg er nå? :26:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:23   #30
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er fornøyd med hvor jeg er nå. Men jeg kunne gått tilbake 5 år, før vi fikk ungene, bare for å slippe unna ryggvondtene for en stund.

Gammel 08-06-09, 14:50   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått tilbake til begynnelsen av videregående. Da skulle jeg gjort så mye mer, reist på utveksling, gjort det enda litt bedre på skolen, muligens gått på internasjonal skole (som min mor ville). Så skulle jeg jobbet og reist litt etter videregående, før jeg bestemte meg for hva jeg ville studere. Jeg skulle rett og slett ha tatt ting mer med ro enn det jeg har til nå, selv om jeg ikke angrer et sekund på valgene mine som har ført meg hit jeg er i dag.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.