Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 22:28   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Twist-byttesirkel

Jeg tror jeg har kommet på et fantastisk konsept!

Etter å ha irritert meg over at den nye posen med twist bare inneholdt to biter av den deilige nye golden toffee og at alle marsipan og nougat crisp fortsatt ligger igjen i posen kom det dalende. Noen ville sikkert blitt taknemlig om det dumpet nougat crisp ned i postkassa. Og i en godteriskål et sted i Norge ligger det sikkert flere golden toffee som ingen har lyst på.

Man burde bytte twist! Jah, det burde man. Som et ledd i planleggingen av dette konseptet - som jeg regner med kommer til å gjøre meg rik- lurer jeg på i hvilken rekkefølge dere ville spist følgende twist;

Daim
Nougat crisp
Golden toffee
Marsipan
Lakris
Toblerone
Nøtti
Cocos
Banan
Pearl Nut
Chocolate toffee
Caramel
Japp

Dersom noen forblir uspist er det fint om dere spesifiserer dette. På forhånd takk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:30   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

zol, du er gal, men vi er glad i deg for det!

Min rekkefølge:

Nougat crisp
Daim
Golden toffee
Toblerone
Nøtti
Pearl Nut
Caramel
Japp
Chocolate toffee
Marsipan
Lakris

Uspist:

Cocos
Banan

Gammel 29-12-06, 22:34   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Acsa: du kan få være med i sirkelen. Jeg har allerede fem Nougat crisp til deg. Og gjem dine Banan til meg. De er nemlig på en delt andreplass på min liste

Gammel 29-12-06, 22:36   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Daim
Toblerone
Nougat crisp
Lakris
Pearl Nut
Caramel
Nøtti
Golden toffee

Spises v/akutt sjokoladenød uten at det finnes annet i hus:
Marsipan
Japp
Banan
Chocolate toffee
Cocos

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:37   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

zol, du er gal, men vi er glad i deg for det!

Min rekkefølge:

Nougat crisp
Daim
Golden toffee
Toblerone
Nøtti
Pearl Nut
Caramel
Japp
Chocolate toffee
Marsipan
Lakris

Uspist:

Cocos
Banan

Banan og Cocos er jo de beste!!

Men egentlig er jeg ikke så veldig glad i Twist da

Gammel 29-12-06, 22:38   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Men egentlig er jeg ikke så veldig glad i Twist da

Tror du kan få full postkasse
Hos oss er det aldri noen på besøk som spiser kokosen.

Gammel 29-12-06, 22:38   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Snippa: Du kan få være med du også

Gammel 29-12-06, 22:39   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Seh der. Markedet melder seg allerede. Jeg blir riiiiiiiik

Gammel 29-12-06, 22:40   #9
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Seh der. Markedet melder seg allerede. Jeg blir riiiiiiiik

Hva blir din del i dette? *skeptisk*

Gammel 29-12-06, 22:42   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Banan
Daim
Resten kan jeg sende videre

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:42   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Rekkefølge:
Chocolate toffee (ingen over, ingen ved siden!)
Caramel
Daim
Japp
Marsipan
Banan

Uspist:
Nougat crisp
Golden toffee
Pearl Nut
Nøtti
Cocos
Lakris
Toblerone

Kjøper aldri Twist, jeg. Blir så mange uspiste igjen.

Gammel 29-12-06, 22:44   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marsipan
Toblerone
Golden tofee (det er den blå ikke sant?)
Nougat crisp
Lakris
Pearl nut
Daim
Caramel
Cocos

Vet ikke hva er:
Choclate tofeee
Nøtti

Blir ikke spist:
Japp
Banan (hvorfor i svarteste svingende har den kommet tilbake i twistposen? )

Gammel 29-12-06, 22:45   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hva blir din del i dette? *skeptisk*

Det er selvfølgelig hemmelig

Gammel 29-12-06, 22:46   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Banan (hvorfor i svarteste svingende har den kommet tilbake i twistposen? )

Den er jo nam nam! Men det er skikkelig skuffende at den ikke ser ut sånn som før - verken i form, papir eller sjokolade. Jeg venter spent på Aprikos. Og hvor i alle nisseluer ble det av Montana?

Gammel 29-12-06, 22:47   #15
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

For en tråd.

Vel, min twistprioritering er som følger:

Nam:
Chocolate Toffee
Banan
Dajm
Toblerone (var ikke klar over at denne var i posen en gang, jeg )
Caramel
Golden toffee
Pearl Nut (er det den store kulen?)
Nougat crisp

Æsj:
Nøtti
Cocos
Marsipan
Lakris
Japp

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:48   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det er selvfølgelig hemmelig

Hmmmmm....

Jeg savner i grunnen den gamle ferskensjokoladen. Ja til fersken tilbake i Twistposen *opprop*

Gammel 29-12-06, 22:49   #17
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Marsipan
Vet ikke hva er:

Nøtti

Det er vel den ekle hasselnøttkjernen i flytende karamell det.

Gammel 29-12-06, 22:50   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg savner i grunnen den gamle ferskensjokoladen. Ja til fersken tilbake i Twistposen *opprop*

Fersken? Eller aprikos?

Gammel 29-12-06, 22:51   #19
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Rekkefølge:
Chocolate toffee (ingen over, ingen ved siden!)

Gammel 29-12-06, 22:52   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

*inviterer Stompa over på en pose twist*

Come on, schnuppa

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.