Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 22:52   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Det var vel aprikos? Den savner jeg også. Den burde returnert når bananen gjorde det.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:53   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Man burde faktisk strengt tatt alliere seg med dem som IKKE liker det samme som en selv *åpplyse*

Ellers får du ingen sjokolader i postkassa.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

*inviterer Stompa over på en pose twist*

Come on, schnuppa

Hey! Vi vil ikke ha nettverk utenfor sirkelen!! Hold dere på matta til jeg får orden på regnearket mitt

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:53   #23
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Fersken? Eller aprikos?

Var det ikke fersken? Jeg savner den iallefall!

Gammel 29-12-06, 22:55   #24
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Man burde faktisk strengt tatt alliere seg med dem som IKKE liker det samme som en selv *åpplyse*

Ellers får du ingen sjokolader i postkassa.

Twist spiser jeg stort sett bare hos andre, så det blåser jeg i. :snylter:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:57   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse ville jeg spist:

Daim
Nougat crisp

Dette kan dere sloss om - dere får det gratis:

Golden toffee
Marsipan
Lakris
Toblerone
Nøtti
Cocos
Banan
Pearl Nut
Chocolate toffee
Caramel
Japp

Gammel 29-12-06, 22:57   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Marsipan
Banan (hvorfor i svarteste svingende har den kommet tilbake i twistposen? )

Send til meg m@msen, problem solved

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:57   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

marsipan
karamell
japp

Resten kan andre bare spise for min del.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:58   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det er vel den ekle hasselnøttkjernen i flytende karamell det.

Den er jo best!

Disse går først:
Nøtti
Lakris
Daim
Caramel
Toblerone
Nougat crisp
Golden toffee

Deretter:
Marsipan
Cocos
Banan

Disse ligger igjen:
Chocolate toffee
Japp

Vet jeg ikke hva er:
Pearl Nut

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:59   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hey! Vi vil ikke ha nettverk utenfor sirkelen!! Hold dere på matta til jeg får orden på regnearket mitt

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:02   #30
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nåh Nåh!!
Det var MIN ide.

Gammel 29-12-06, 23:03   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, det blir bra byttehandel. Jeg sender deg banan, og du sender meg alt utenom dajm og banan.

Gammel 29-12-06, 23:03   #32
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Twist-byttesirkel

Jeg elsker nougat crisp.
Sånne i postkassa mi ville gjort meg lykkelig.

F
ørst;
Nougat crisp
Toblerone
Pearl Nut
Chocolate toffee
Daim
Golden toffee
Banan
Caramel
Japp

Uspist;
Lakris
Cocos
Marsipan

Veit ikke hva er;
Nøtti

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:04   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåh Nåh!!
Det var MIN ide.

Jeg ventet på den. Også venter jeg på tyn fra Veronal.

Gammel 29-12-06, 23:07   #34
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Stilig tråd

Spiser i følgende rekkefølge

Pearl Nut
Golden toffee
Nøtti
Daim
Nougat crisp
Lakris
japp
caramel
Toblerone

Spises helst ikke, men til nød spiste jo selv fanden fluer

Cocos
Banan
Chocolate toffee
Marsipan

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:08   #35
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg ventet på den. Også venter jeg på tyn fra Veronal.

Hva har hun med dette å gjøre?

Gammel 29-12-06, 23:09   #36
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først spiser jeg

Marsipan
Lakris
Cocos
Chocolate toffee

Så spiser jeg

Nougat Crisp
Golden toffee
Pearl Nut

For å være hyggelig, eller sjokoladelysten er stor spiser jeg
Japp
Toblerone
Nøtti
Daim

Helst ikke
Caramel

Aldri
Banan (den sparer jeg i skapet, det er det beste pappa vet)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:10   #37
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Hva har hun med dette å gjøre?

Så vidt jeg husker er hun en sånn bananalady.

Gammel 29-12-06, 23:12   #38
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Så vidt jeg husker er hun en sånn bananalady.

Vel, skal hun være med i Sirkelen må hun melde seg kjapt. Denne tråden beviser jo bare for et forretningsgeni jeg er

Gammel 29-12-06, 23:18   #39
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Lakris ligger alltid igjen her i huset!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 23:20   #40
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Her har vi Veronal. Kjempende for banansjokoladens eksistens.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.