Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Omskjæring av gutter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 15:14   #81
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omskjæring av gutter

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Noe sier meg at den omskjæring av jenter som folk tenker på her er den litt mer altomfattende enn denne.

Jeg er fullstendig klar over det. Men enten får man ta alt under ett, eller så får man spesifisere når man nevner det. Det er jo faktisk sånn at man kan være mot gra 1, 2 og 3 av kvinnelig omskjæring, men være for grad 4 og mannlig omskjæring, siden de er temmelig like.

Jeg er selvsagt helt mot alle, da det er overgrep mot barn.

Gammel 05-06-09, 15:21   #82
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nei, det tror jeg ikke. Det har aldri vært en reell problemstilling og tror ikke det kommer til å bli det heller.

Jeg ser at tradisjon og kultur er tunge argumenter i dette tilfellet, ikke bare religion. Tradisjon og kultur er aldri enkelt å løsrive seg fra.

Det går jo alltid an å la seg omskjære som voksen, dersom han synes det er problematisk å "være annerledes" så kan barnet eventuelt velge selv siden.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:06   #83
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Flere saker der lemlesting angivelig har foregårtt på norsk jord blir ikke prioritert

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:16   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Som maz var inne på, ekvivalenten blir å fjerne hele penishodet, enn bare forguden.

Unnskyld, men nå har jeg fnist av denne i fem minutter og unner andre den samme gleden.

Sånn ellers så er jeg helt mot unødvendige kirurgiske inngrep på barns kjønnsorganer, samme hva slags kjønn barna har.

Gammel 08-06-09, 12:37   #85
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Nei!!

Gammel 08-06-09, 22:18   #86
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 02:09   #87
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Jeg ville aldri akseptert noen form for inngrep i mitt friske barns friske kjønnsorganer. Jeg har i jobbsammenheng mange ganger diskutert omskjæring med helsepersonell (primært helsesøstre, både generelt og i forbindelse med diverse anti-kjønnslemlestelseskampanjer i regi av det offentlige), og er egentlig ganske rystet over laissez-faire-holdningen deres til omskjæring av gutter.

Gammel 09-06-09, 02:40   #88
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det ville aldri skjedd.

Gammel 09-06-09, 03:46   #89
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nix, det hadde ikke ramlet meg inn i halvsøvne å skjære i ungene mine uten at det var en god, medisinsk grunn til det. Grensen min går ved då døpe ungen, selv om man ikke selv er troende .

Gammel 09-06-09, 04:14   #90
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nå er det ganske lenge siden jeg har hatt sex med en som ikke er omskåret, men jeg opplever det som bedre med forhud når det kommer til friksjon, blowjobs og sånne greier.

Skrev du riktig her, skulle det ikke være motsatt?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.