|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Omskjæring av gutter
Jeg er fullstendig klar over det. Men enten får man ta alt under ett, eller så får man spesifisere når man nevner det. Det er jo faktisk sånn at man kan være mot gra 1, 2 og 3 av kvinnelig omskjæring, men være for grad 4 og mannlig omskjæring, siden de er temmelig like.
|
|
|
#82 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Omskjæring av gutterNei, det tror jeg ikke. Det har aldri vært en reell problemstilling og tror ikke det kommer til å bli det heller.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterFlere saker der lemlesting angivelig har foregårtt på norsk jord blir ikke prioritert |
|
|
|
|
|
#84 |
|
flisespikker
|
Unnskyld, men nå har jeg fnist av denne i fem minutter og unner andre den samme gleden.
|
|
|
#85 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterNei!!
|
|
|
|
#87 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Omskjæring av gutterJeg ville aldri akseptert noen form for inngrep i mitt friske barns friske kjønnsorganer. Jeg har i jobbsammenheng mange ganger diskutert omskjæring med helsepersonell (primært helsesøstre, både generelt og i forbindelse med diverse anti-kjønnslemlestelseskampanjer i regi av det offentlige), og er egentlig ganske rystet over laissez-faire-holdningen deres til omskjæring av gutter.
|
|
|
#89 |
|
Shake it out!
|
Sv: Omskjæring av gutterNix, det hadde ikke ramlet meg inn i halvsøvne å skjære i ungene mine uten at det var en god, medisinsk grunn til det. Grensen min går ved då døpe ungen, selv om man ikke selv er troende
|
|
|
#90 |
|
|
Skrev du riktig her, skulle det ikke være motsatt? |
|
|
|