Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gratis barnebillett til Legoland i ukens Donald

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 23:49   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Gratis barnebillett til Legoland i ukens Donald

Med mindre jeg har misforstått noe fælt er det en gratisbillett til Legoland med i ukens Donald.
For oss som skal dit uansett passer det fint å spare 250 kroner.

Gammel 08-06-09, 23:53   #2
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Gratis barnebillett til Legoland i ukens Donald

Oj. Takk for tips.
Da skal vi kjøpe et blad eller to.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 23:58   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det var med en gratis barnebillett med Legoland bladet som kom i posten i dag.

Gammel 08-06-09, 23:59   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mams: Da misforsto jeg ikke.

Gammel 09-06-09, 00:21   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det var med en gratis barnebillett med Legoland bladet som kom i posten i dag.

Men kommer det ikke i posten 1 uke før det er til salgs i butikken? Eller kommer det samtidig?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 00:27   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvilke Donald-nr. er det billetten følger med i da??
Vi abbonerer på Donald men får alltid bladet på torsdager.... Er det i det bladet som er i salg fra neste mandag da tro??

Forresten så fulgte det med en billett i Lego-klubb-bladet for de som er medlem der.... så om vi får en billett i Donaldbladet også så har vi gratis inngang til vår Legoland-tur.

Sist redigert av GinaK : 09-06-09 kl 10:33. Årsak: Mente Legoklubben...
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 09:32   #7
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Det var i det Donaldet vi kjøpte i butikken i går. Jeg trodde det var reklame-innstikk (?) og holdt på å kaste det.

Gammel 09-06-09, 09:41   #8
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Er det noen betingelser, typ bare 1 billett per familie? Gjelder den hele sommeren?

Hvis ikke skal jeg hamstre, vi skal jo dit i sommer!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 09:44   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det lå jammen en gratisbillett i medlemsbladet fra LEGOclub vi fikk i posten i går også. Antar at hvis vi kjøper Donald så har Poden gratis inngang i 2 dager?

Gammel 09-06-09, 09:44   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det, kjøpte bladet i går og holdt på å kaste det før jeg så hva det var. Men det hadde vel i grunnen ikke gjort noe for vi har ikke råd til å reise dit uansett, vi valgte Lalandia i feil ende i år. Neste år blir det nok Lalandia Billund.

Gammel 09-06-09, 09:44   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lottis, her.

Er det noen betingelser, typ bare 1 billett per familie? Gjelder den hele sommeren?

Gjelder frem til oktober. Tror ikke det sto noe om betingelser, men det husker jeg ikke sikkert.

Gammel 09-06-09, 09:46   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gjelder frem til oktober. Tror ikke det sto noe om betingelser, men det husker jeg ikke sikkert.

Da får jeg sikre meg et par Donald. Vi skal jo dit i sommer. Vi skal jo ha sesongpass hele familien, men skal tilbake i slutten av september et par dager og da har lillebror blitt over 3 år og må betale han også.

Gammel 09-06-09, 09:46   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Det lå jammen en gratisbillett i medlemsbladet fra LEGOclub vi fikk i posten i går også. Antar at hvis vi kjøper Donald så har Poden gratis inngang i 2 dager?

Hvor kan jeg melde barna inn i Legoclub? Har googlet men finner bare en engelsk side, finnes ikke klubben på norsk?

Gammel 09-06-09, 09:47   #14
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lottis, her.

"Barnebillett til Legoland

Avlever denne billett ved billetthuset i Legoland, så får du fri entré.
Gjelder for en dagsbillett for ett barn (3-12 år). Verdi DKK 229,- (ca. NOK 250,-)
Billetten er gyldig i perioden 1. juni til 25. oktober 2009.
Billetten kan ikke byttes i kontanter, kombineres med andre rabatter eller endres til andre billettyper."

Gammel 09-06-09, 09:48   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har billetten på bordet her, det står at den gjelder for 1 barn mellom 3 og 12 år, og er verdt DK 229,- kroner (ca. 250 norske). Billetten er gyldig i perioden 1. juni til 25. oktober 2009. Billetten kan ikke byttes i kontanter, kombineres med andre rabatter eller endres til andre billettyper.

Gammel 09-06-09, 09:48   #16
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

"Barnebillett til Legoland

Avlever denne billett ved billetthuset i Legoland, så får du fri entré.
Gjelder for en dagsbillett for ett barn (3-12 år). Verdi DKK 229,- (ca. NOK 250,-)
Billetten er gyldig i perioden 1. juni til 25. oktober 2009.
Billetten kan ikke byttes i kontanter, kombineres med andre rabatter eller endres til andre billettyper."

Takk for svar Da skal jeg løpe i butikken så fort de åpner!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 09:53   #17
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor kan jeg melde barna inn i Legoclub? Har googlet men finner bare en engelsk side, finnes ikke klubben på norsk?

Joda, den finnes på norsk også. Jeg meldte inn Poden da jeg snakket med kundeservice på telefon en gang. Jeg skal lete litt etter en nettside du kan bruke, men foreløpig har jeg funnet www.legoclub.com, trykket "Lego magazine" i margen til venstre, og så i høyremargen på "Residents of Norway, click here" uten at det bringer meg til et lurt sted...

Sist redigert av Beathe : 09-06-09 kl 09:54. Årsak: Leif var her ;)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 09:56   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan det bare brukes en billett pr barn i hele den perioden eller kan man faktisk kjøpe 5 Donaldblader og barnet kommer gratis inn 5 dager på rad?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 09:57   #19
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Ah, kanskje prøve mail til clubnorge@lego.com, eller ringe 00800 5346 5555 (gratis fra fasttelefon)

Gammel 09-06-09, 10:04   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Hvor mye koster et Donald blad nå egentlig?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.