Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mountain Buggy Swift

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-09, 09:00   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mountain Buggy Swift

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 11:15   #22
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin! Men kunne det ikke egentlig vært mest praktisk med en trillingvogn når dere skal ut hele gjengen nå?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 12:14   #23
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Veldig fin! Men kunne det ikke egentlig vært mest praktisk med en trillingvogn når dere skal ut hele gjengen nå?

Eh, jo egentlig. Men den er så bred at man ikke kommer seg frem overalt. Dessuten er vi alltid to når vi triller alle sammen, så da er det greit med to vogner.

Gammel 07-06-09, 12:21   #24
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

utrolig fin
selv syns jeg den vanlige MB er finere og bedre.. men så har jeg ikke behovet for at vognen MÅ være så liten. men lekker sak var det..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 13:49   #25
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Den var råstilig!
Mannen tar vel livet av meg om jeg forslår å bytte ut MB`en allerede. Men cluet er å få to (eller flere?!) tette, altså.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 13:50   #26
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

utrolig fin
selv syns jeg den vanlige MB er finere og bedre.. men så har jeg ikke behovet for at vognen MÅ være så liten. men lekker sak var det..

På hvilken måte er den bedre? Sånn utseendemessig er de jo ganske like, men jeg liker kalesjen bedre på Swiften. Den er rundere og høyere. Fordelen med UJ kontra Swiften er helt klart de få cm som skiller vogna, men nå har de to eldste klart seg fint med OTH tvillingvogna til de var 2,5 og 3,5 år så da passer nok også mini i den til neste år. Regner ikke med at han bruker vogn lengere enn det. Fordelen er definitivt at den er mindre mellom hjulene. De cm forskjell gjør at den kommer frem der UJ ikke gjorde det, bla ut verandadøra. Den kommer ikke borti alt mulig i butikkene pga lengden heller.

Hadde jeg hatt èn baby nå ville jeg heller hatt Swiften enn UJ, og heller evt. byttet den ut til en UJ i løpet av vognperioden dersom det ble behov for det.

Gammel 07-06-09, 13:51   #27
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Den var råstilig!
Mannen tar vel livet av meg om jeg forslår å bytte ut MB`en allerede. Men cluet er å få to (eller flere?!) tette, altså.

Det hjelper definitivt på! Mannen her har kapitulert for lenge siden.

Gammel 07-06-09, 13:54   #28
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg syns det er bedre at den har bedre plass i seg og at handlekurven er større.. (tenker nå på den "gamle" UJ versjonen.. ikke den nye, for den har jeg ikke prøvd.)

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 13:55   #29
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg syns det er bedre at den har bedre plass i seg og at handlekurven er større.. (tenker nå på den "gamle" UJ versjonen.. ikke den nye, for den har jeg ikke prøvd.)

Sånn ja. Den nye MB har mindre handlekurv den også.

Gammel 07-06-09, 15:40   #30
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fin vogn!

Men var det sånn at man kun kan bruke tvillingbag på den?

Gammel 07-06-09, 15:49   #31
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med ny kjempeflott vogn

Gammel 07-06-09, 21:16   #32
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Fin vogn!

Men var det sånn at man kun kan bruke tvillingbag på den?

Men vet ikke om man må spesialbestille festene til den da det er skinne på den ene siden og klips på den andre på tvillingbagen. Skinnen ligger inntil stanga på midten av tvillingvogna, men det har jo ikke Swiften. Sikkert en smal sak å fikse det vil jeg tro.

Gammel 08-06-09, 11:25   #33
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm! Lyst på Swift. Men har jo UJ'en så jeg får vel nøye meg med den.

Lekker! Grattis!

Siden du har så mange flotte vognposer også, kan du ikke teste med en vognpose etterhvert? Mener da til evt. vinterbruk for barn 1,5 år +

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 11:34   #34
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er også OTH-frelst; denne var veldig fin! Så ut som kalesjen også var litt bedre enn den på Urban Jungle?

Har skaffet meg en Bugaboo Bee som er veldig fin når man trenger en liten vogn, men kunne vurdert å selge begge de andre og skaffe meg en slik om et års tid når snuppa er halvannet, altså.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:13   #35
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Siden du har så mange flotte vognposer også, kan du ikke teste med en vognpose etterhvert? Mener da til evt. vinterbruk for barn 1,5 år +

Jeg har prøve T2H og den passer perfekt! Er litt redd for at Voksi Urban kan bli litt stor i den, men når jeg tenker meg om så brukte jeg jo den i tvillingbagen uten problem.

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jeg er også OTH-frelst; denne var veldig fin! Så ut som kalesjen også var litt bedre enn den på Urban Jungle?

Jeg liker også veldig god kalesjen på Swiften. Den er rundere og høyere.

Gammel 08-06-09, 15:03   #36
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har prøve T2H og den passer perfekt! Er litt redd for at Voksi Urban kan bli litt stor i den, men når jeg tenker meg om så brukte jeg jo den i tvillingbagen uten problem.

Og jeg som har TTH-pose også! Søren! Nå fikk jeg lyst på den. Hadde vært praktisk i sommer, den vogna der! (UTEN posen selvfølgelig. Det var ment til vinterbruk)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 15:23   #37
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Gratulere med ny vogn. Den var jo kjempe stilig. Fikk nesten lyst på slik selv. Men får holde med OTH en.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.