|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Interessante restauranter i OsloMannen fyller snart år, og i den forbindelse ønsker jeg å ta han med ut på en litt spennede/spesiell/kul restaurant. Noen forslag?
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interessante restauranter i OsloRed Sea Star er så avgjort interessant. Kanskje mer sær enn kul. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interessante restauranter i OsloYaya's i Vika er veldig fin. Det er "et lite stykke Thailand", og man kan omtrent føle seg som om man er i Thailand på en strand. Maten er god og ok pris, men husk å bestill bort. Restauranten er veldig populær og det er nok ikke lett å få bord om man bare dukker opp.
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Interessante restauranter i OsloJeg har vært på Yayas én gang, og jeg ble ikke så veldig begeistret. Kanskje vi var uheldige, men vi satt trangt og vondt, og maten jeg fikk var ikke noe å hoppe i taket over.
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Interessante restauranter i OsloSahara Beduin i Dronningens gate. Annerledes og morsom opplevelse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Sv: Interessante restauranter i Oslo
Den skulle jeg også til å foreslå! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg å!!
Snadder-snaddermat!!
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
For lenge, lenge, lenge siden var jeg på den etiopiske restauranten som lå helt nederst i Maridalsveien.
|
![]() |
|
|