Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Interessante restauranter i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 16:11   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Interessante restauranter i Oslo

Mannen fyller snart år, og i den forbindelse ønsker jeg å ta han med ut på en litt spennede/spesiell/kul restaurant. Noen forslag?

I fjor tok jeg han med på Trancher, og det var en stor hit. Men hvor skal vi dra i år?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 16:21   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interessante restauranter i Oslo

Red Sea Star er så avgjort interessant. Kanskje mer sær enn kul.

Jeg vet ikke om jeg vil kalle stedet noen romantisk schläger, men maten er absolutt nydelig. Man spiser av delt fat og med fingrene, mens innehaveren vimser rundt og sier underlige ting. Dersom han synes du ikke har valgt det beste når du bestilte, omkalfatrerer han gladelig på ordren. Min kone omtaler han utelukkende som "direktør," og nekter å henvende seg til noen andre i følget når hun er med...

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 16:23   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult! Det hørtes ut som et spennende sted.

:lager liste:

Gammel 09-06-09, 16:27   #4
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Yaya's i Vika er veldig fin. Det er "et lite stykke Thailand", og man kan omtrent føle seg som om man er i Thailand på en strand. Maten er god og ok pris, men husk å bestill bort. Restauranten er veldig populær og det er nok ikke lett å få bord om man bare dukker opp.

http://www.yayas.no/vika/index.php

Gammel 09-06-09, 16:38   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk veldig lyst til å prøve Red Sea Star!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 16:42   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har vært på Yayas én gang, og jeg ble ikke så veldig begeistret. Kanskje vi var uheldige, men vi satt trangt og vondt, og maten jeg fikk var ikke noe å hoppe i taket over.

Gammel 09-06-09, 16:49   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sahara Beduin i Dronningens gate. Annerledes og morsom opplevelse.
http://www.saharabeduin.no/

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 18:56   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Den skulle jeg også til å foreslå!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:02   #9
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, den er helt klart... eksotisk.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:21   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg å!!

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Snadder-snaddermat!! Spis nede!!

Gammel 09-06-09, 21:37   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Ja, den er helt klart... eksotisk.

For lenge, lenge, lenge siden var jeg på den etiopiske restauranten som lå helt nederst i Maridalsveien.

Speaking of Maridalsveien, den indiske som ligger omtrent der den etiopiske lå, er også interessant. Matmessig er den vanlig, men veldig god indisk, men servicen er alltid like overraskende.

Sambo og jeg var der når jeg var gravid, han bestilte en cola til maten, og jeg en farris. Hun som serverte byttet om, og ga meg colaen og han farrisen. Vi bare byttet oss i mellom etter at hun hadde gått fra bordet. Midt i måltidet bestilte sambo en cola til, og når hun kom med den, satte hun den hardt ned i bordet, snøftet høyt og forarget, og byttet glassene tilbake.

Nå har de desverre tatt ned det gigantiske blinkeskiltet sitt med tid, dato, klokke, noe på urdu og navnet på restauranten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.