Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 09:19   #61
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Også vil jeg bare påpeke at listen i første innlegget ikke er min liste. Det er bare en oppramsing. Min liste er selvfølgelig hemmelig helt til jeg finner min Perfekte Twist Venn.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 09:48   #62
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden viser jo veldig tydelig at man bør kjøpe den sjokoladen man liker, og ikke Twistposer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 09:48   #63
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Gir du meg daimen så skal du få alle de andre favoritterne dine fra meg.

Cocos er den beste, så kommer daim etterfulgt av marsipan,nøtti og lakris.

Jeg kommer gjerne på kaffe & Twist til deg altså.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 09:50   #64
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Denne tråden viser jo veldig tydelig at man bør kjøpe den sjokoladen man liker, og ikke Twistposer.

Amen.
Av den grunn spiser jeg bare Twist når jeg er hos andre, og kjøper utelukkende god sjokkis når jeg inviterer hjem.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 12:40   #65
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Visste dere at i den bittelille Freiabutikken på Karl Johan får man kjøpt Twist i løsvekt? Det går altså an å kjøpe en hel pose med favorittbiter.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 12:49   #66
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Visste dere at i den bittelille Freiabutikken på Karl Johan får man kjøpt Twist i løsvekt? Det går altså an å kjøpe en hel pose med favorittbiter.

Har hørt rykter. Får man alle sorter?

Ved nærmere ettertanke: dette ødelegger jo hele forretningsideen min. Svindel og bedrag.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 13:28   #67
Alma
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Alma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Min rekkefølge
Banan
Cocos
toblerone
pearl nut
nugat crisp
nøtte
marsipan
vhovolate toffee
japp
daim

forblir uspist:
caramel
lakris (kanskje om jeg er veldig gottesyk)
golden toffee

Alma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 13:30   #68
Alma
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Alma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller at twist er helmax å kjøpe om en venter gjester - alle liker iallefall en oppi posen

Alma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 13:32   #69
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alma, her.

Eller at twist er helmax å kjøpe om en venter gjester - alle liker iallefall en oppi posen

Spørsmålet er jo bare om man er villig til å risikere vennskap over en pose twist...

Gammel 30-12-06, 13:44   #70
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Kaster meg over:
Daim
Cocos
Japp
Lakris
Caramel

Går videre med, hvis jeg ikke er blitt kvalm i mellomtida:
Nougat crisp
Chocolate toffee
Golden toffee
Toblerone

Lar ligge:
Marsipan
Banan

Vet ikke hva er (men de høres ut som noe jeg kan like):
Nøtti
Pearl Nut

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 13:45   #71
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Twist-byttesirkel

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei det ante jeg ikke, men takk, nå må jeg jo dit!

Ellers pleier jeg å dra på konfekt spesialisten eller hva det heter i glasmagasinet, der får jeg tom. rabatter siden jeg har kontor høyere opp i bygningen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 14:05   #72
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Twist-byttesirkel

Nå tror jeg faktisk at jeg må kjøpe twist når jeg skal på butikken.

Gammel 30-12-06, 14:45   #73
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har hørt rykter. Får man alle sorter?

Ved nærmere ettertanke: dette ødelegger jo hele forretningsideen min. Svindel og bedrag.

Ja, jeg tror man får alle sorter. Jeg mener å huske at jeg har kjøpt Twist i løsvekt på Tusenfryd også, men det kan være noe jeg finner på.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 15:05   #74
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Bare må ha:

Banan
Golden toffee
Toblerone

spiser gjerne

Nougat crisp
Caramel
Chocolate toffee
japp
Marsipan

Spiser ikke

Daim
Lakris
Nøtti
Cocos
Pearl Nut

Gammel 30-12-06, 15:14   #75
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Japp
Lakris
Caramel
Golden toffee
Toblerone
Nøtti
Banan
Pearl Nut
Chocolate toffee
Marsipan

Ikke så glad i:
Cocos
Nougat crisp

Spiser ikke:
Daim

Gammel 30-12-06, 15:15   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Rekkefølge:
Chocolate toffee (ingen over, ingen ved siden!)

Enig!!
Ulempen er at BÅDE jeg og mannen har den som favoritt

Min liste:

Min rekkefølge:

Chocolate toffe
Banan
Nougat crisp
Daim
Golden toffee
Toblerone
Nøtti
Pearl Nut
Caramel
Japp
Lakris

Uspist:

Cocos
Marsipan

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 15:21   #77
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er lenge siden vi har hatt twist.
Men de som har ligget igjen er marsipan, cocos og nøtt.
De har jeg faktisk kastet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 15:26   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Er lenge siden vi har hatt twist.
Men de som har ligget igjen er marsipan, cocos og nøtt.
De har jeg faktisk kastet.

Cocos er jo uspiselig..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 15:41   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Banan er best. Golden toffee er også god, og dajm. Aprikosen savner jeg.

Marsipan er definivt eklest. Den er så vond at den faktisk kastes her hos oss. Og det skal mye til at vi kaster sjokolade.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 16:00   #80
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hatt twist på personalrommet hele desember, og det er alltid cocos og nougat crisp som ligger igjen helt til slutten av dagen (før noen spiser dem i desperasjon ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.