|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: SkyllemiddelIset; du er ikke alene. Jeg er HELT på linje med deg, både ang. skyllemiddel og klorin!
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SkyllemiddelVi bruker skyllemiddel, men ikke sykt mye. Vi har vaskerom i en rå kjeller og klærne får veldig for en "kjellerlukt" hvis vi ikke bruker noe. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: SkyllemiddelIset er rar. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Textrovert
|
Sv: SkyllemiddelJeg bruker ikke skyllemiddel. Har aldri gjort det. Og jeg liker også lukten av klorin. Lukten minner meg om mamma (som alltid legger kluter i klorin over natta).
|
|
|
#65 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skyllemiddel
Nei, jeg er vel en av de verste, jeg er helt gal når det gjelder lukter. Jeg må ha vært en hund i et tidligere liv.
|
|
|
#66 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: SkyllemiddelSå det kan være skyllemiddel det lukter av de barna?!
|
|
|
#67 |
|
Off the map.
|
Sv: SkyllemiddelJeg liker heller ikke tøymyknerlukt. Har en venninne som bruker dette en del, og har arvet litt klær derfra, og selv etter flere vask så kjenner en det. Tror ikke de kjenner det, på samme måte som indere ikke kjenner at det lukter indisk mat av dem.
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SkyllemiddelJeg bruker ikke skyllemiddel til klærne, pga. allergi hos barna, bortsett fra mine egne klær (noen plagg), men da bruker jeg den fra Nøytral. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: SkyllemiddelJeg bruker sjelden skyllemiddel |
|
|
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: SkyllemiddelJeg har merket at jeg faktisk liker litt parfymert lukt. Synes for eksempel at såpe, shampo og liknende godt kan være parfymert, fordi den uparfymerte lukter litt rart. Tør likevel våge å tro at jeg befinner meg på rett side av mulig parfymeterrorisme.
|
|
|
#72 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: SkyllemiddelAlt med måte. Jeg liker lukten av skyllemiddel, men ikke så mye at det stinker. Jeg er derfor var på hvilke skyllemiddel jeg bruker, og velger de som har lite lukt. Akkurat nå har jeg en som lukter litt for mye og tar meg innimellom i å lure på hva som lukter, så er det bare min egen bukse. Det er imidlertid én lukt jeg misliker mye sterkere, og det er lukten av klær som har ligget i klesskap. Jeg synes det veldig fort blir en innestengt lukt i klesskap og hvis det ikke er noe skyllemiddel i klærne synes jeg den lukten blir veldig vond. Jeg kan kjenne det godt når andre går forbi meg, og kjenner godt igjen lukten. Man kan aldri gjøre alle til lags.
|
![]() |
|
|