|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Familietelt eller lavvo?Og jeg trodde det het Lavo... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familietelt eller lavvo?Lille Ru: Ja, tenkte litt på det jeg også. Jysk er liksom... Jysk. Har ei venninne som jobber i en G-sport butikk, så det føles litt tryggere å kjøpe det der eller evt en annen sportsbutikk som kan litt om dette.
|
|
|
#23 |
|
Spoon2
Sv: Familietelt eller lavvo?Aha - der var det XXL teltet ja. Har sett på dette også, men litt kjekt med bunn i midten også ja
|
|
|
#25 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familietelt eller lavvo?Med eller uten bunn, Acsa? :lavvointeressert:
|
|
|
#26 |
|
Audacious
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Med bunn, men løs. (Jeg har for øvrig fordommer mot faste bunner. Jeg har sovet i telt med fast bunn som forvandlet seg til svømmebasseng.) Også med hull på midten for stangen, og så kan man brette lenger tilbake og ha bål eller ovn. Det er til og med sånne hekter på teltstanga til kaffekjele og våte sokker og sånt.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Familietelt eller lavvo?Er det overhodet mulig å sove godt i telt? Hva ligger man på? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Det ligner på vårt også. Teltet vårt er Fjellsport Risor. Samme farger som XXL-teltet, og samme utforming (tror jeg) som g-sport-teltet i HI.
|
|
|
#29 |
|
Etylbarbital
Sv: Familietelt eller lavvo?Hyacinth: Vi kjøpte en luftmadrass - 137x185x15. Akkurat madrasskomforten er det ingenting å si på. Antall kvadratmeter - og for ikke å snakke om antall kubikkmeter - derimot ...
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Vi har en sånn gedigen luftmadrass fra Jysk, den med motor. Ingenting i veien med liggekomforten, men den er for høy for teltet (den kommer for høyt opp der teltet skal skrå ned mot bakken), og vi kjøpte derfor størrelsen under. Fortsatt helt grei liggekomfort. Og jeg deler madrass med en som veier nesten dobbelt så mye som meg.
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Familietelt eller lavvo?Er den god å ligge på? Ikke klam? Hard? Bulkete? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Vi har et fjelltelt til 4 personer, men skal kjøpe et tomannstelt også.
|
|
|
#34 |
|
Unik
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Igjen. Me shoppa litt i Sverige. Og kjøpte og ei oppblåsbar madrass. Som kan gjerast om til ein sofa dersom me vil. Innmari god liggekomfort
|
|
|
#35 |
|
Spoon2
Sv: Familietelt eller lavvo?
Høres deilig ut! Må ha noe sånt vi også tror jeg. Trivdes du med teltferie sammen med de tre trolla da? Husker at du skulle det (fra NM). Vi skal også til Sverige, kjører fra Trøndlag og over svenskegrensen - på vei til Østlandet. En liten ferie-omvei på vei til Svigers.
|
|
|
#36 |
|
trenger lading
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Hihi!!
|
|
|
|
#37 |
|
Unik
|
Me syntes det var artigt. Ungane og. Litt spennande og noko nytt. Skulle igrunn i år og, men ser ut til at me må endra litt på planane våre. Me får sjå.
|
|
|
#38 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Familietelt eller lavvo?Vi har et digert dråk av et telt kjøpt på obs sport for noen år siden. (tilbud) Det har ett digert soverom som nok kan deles i to og "oppholdsrom". Om man ønsker å sove sånn laglig godt, så er skikkelige luftmadrasser alfa og omega. Skikkelig pute like så. Vi hadde faktisk med reisesenga til storebror som da var 1,5. Det gikk helt fint.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
Stilig, god tur. |
|
|