Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-09, 14:39   #661
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... kanskje du ikke var så langt unna, tross alt.

Du sier noe.

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 14:40   #662
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... kanskje du ikke var så langt unna, tross alt.

Gammel 11-06-09, 14:43   #663
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden blir bare bedre og bedre.

Gammel 11-06-09, 15:15   #664
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt kanskje, men sjekk alltid (ALLTID) klærne for mer eller mindre åpenlyse "barneflekker". Du kan måtte sitte på kurs hele dagen og irritere deg for syltetøy på toppen. og :neatfreak:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 15:49   #665
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Når lilledødter klarer å klore ut d og s fra tadtaturet på pc'n, då vær dikker på at su detter se inn igjen på riktig pladd.

Nå har jeg ikke kommet meg gjennom hele tråden enda, men denne gjorde at jeg må tørke noen :grinele: tårer.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 16:17   #666
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Håndbrekk kan være smart å bruke hvis du parkerer i en bakke, har jeg lært.

Mee too. Jeg lærte det på parkeringsplassen på IKEA. Det er vel første (og forhåpentlig vis siste) gang jeg har blitt ropt opp over anlegget i butikken: "Kan eieren av en Volvo V40........." Det var enda flauere å komme ut til en dame som sto og holdt igjen bilen som egentlig var på vei mot bilene som sto parkert på andre siden.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 16:46   #667
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tenk deg en kvise i nakken på en mann som som så ut som en minipupp med en diameter på kanskje 7 cm, meget hissig og irritert og den stod rett ut med en "brystvorte" på tuppen. Det så vondt ut, veldig vondt for den stod ut minst 5 cm.

Jeg googlet "pimple" og er kvalm. Jeg tror nok jeg fant det riktige bildet.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 17:26   #668
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ca tre desiliter comfort sensitive utover stuegulve gjør parketten ganske glatt. Har jeg hørt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 17:35   #669
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg kan ha gått glipp av denne tråden tidligere.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 19:56   #670
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, jeg så en brystvortekvise i dag! Og den var plassert på akkurat samme sted som på bildet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 20:10   #671
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En hel tube med solkrem med fysisk filter er veldig vanskelig å få ut av håret på en 1 1/2 åring. Og når en da allerede er sent ute til en øyelegetime så ble det lue på hodet på ungen siden vi ikke rakk å vaske håret. Selv da lurte de på legekontoret hva som hadde skjedd. Eneste som funker for å få det ut igjen er medisink grønnsåpe. *erfart på åttende forsøk med hårvask*

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 21:56   #672
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Tror jeg hadde godt rett i baken om det hadde vært mine barn og min stue.

siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 21:56   #673
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg siterte jo i innlegg over, hvor ble det av da

siljemoren er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 22:11   #674
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Tror jeg hadde godt rett i baken om det hadde vært mine barn og min stue.

Unnskyld, men ... Godt i baken?

Mauser!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 22:47   #675
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Unnskyld, men ... Godt i baken?

Mauser!

Dette var jo nesten den beste.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 23:11   #676
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 11-06-09, 23:50   #677
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er dumt å sette badevekt av glass oppå vaskemaskinen. Har jeg hørt.

Gammel 12-06-09, 00:17   #678
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Dette var jo nesten den beste.

Jeg er helt enig!

Gammel 12-06-09, 00:19   #679
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Sånt er det jo bare udugelige husmødre som meg som gjør.

Pfffft..

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Å nei! Du jobbet overtid den dagen, ja?

Nei, ikke egentlig, men jeg jobbet kveld.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Desinfiserer du kjokkengulvet?!?

Nei kjølegulvet på jobb.

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Kjølegulv, Polyanna. Men det er jo i grunnen like rart det.

Hvorfor er det rart? Kjølene på jobb er store, skitne, det er masse ubehandlet mat der, som igjen gir masse bakterier om det ikke desinfiseres jevnlig. Jeg vil da ikke matforgifte folk heller.

Gammel 12-06-09, 00:26   #680
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var mer logisk.

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.