Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-07, 03:35   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?

Jeg ville spandert på meg en time hos hudpleier. Kvisene kan komme av for fet eller for tørr hud. Noe som krever ganske ulike produkter..

En hudpleier bør også kunne gi deg prøver på ulike produkter, sånn at du kan prøve deg litt frem. Jeg ville vært rett på sak og sagt at jeg absolutt ikke hadde råd til bomkjøp, og si at du MÅ prøve ut produktene før du kjøper. Blir de snurpete i fjeset av det så er det DE som er på jordet.

Gammel 19-04-07, 12:23   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg tror jeg skal gjøre det faktisk. Men jeg vil vente til jeg har snakket med kirurgen om blodprøvene mine, for siden dette kom etter operasjonen kan det hende jeg har for mye eller for lite av enkelte vitaminer som forårsaker hudproblemene mine.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 16:49   #43
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også veldig gode erfaringer med Dermalogica. Bruker kun en hudvask morgen og kveld + en ansiktskrem av et billig merke. Ingen kviseutbrudd siden jeg startet med den for omtrent 6 mnd siden.

Gammel 14-05-07, 14:45   #44
Spirelli
Nybegynner

Medlem siden: May 2007
Spirelli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hadde samme problem som deg, og min reddning ble Kvedekrem fra Dr Hauscka.

Spirelli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 20:10   #45
Djein
Amatør

Medlem siden: May 2007
Djein har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker Mary Kay sin hudpleieserie TimeWise. Er kjempefornøyd. Dersom du kontakter en konsulent, kan det jo hende hun har noen prøver til deg.

Djein er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 22:37   #46
HanneMum
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2009
HanneMum har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg benytter meg fast av Olay hudpleie som jeg vet er billig og bra.. har vunnet mange tester.. Hanne

HanneMum er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.