|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?Jeg ville spandert på meg en time hos hudpleier. Kvisene kan komme av for fet eller for tørr hud. Noe som krever ganske ulike produkter..
|
|
|
#42 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?Ja jeg tror jeg skal gjøre det faktisk. Men jeg vil vente til jeg har snakket med kirurgen om blodprøvene mine, for siden dette kom etter operasjonen kan det hende jeg har for mye eller for lite av enkelte vitaminer som forårsaker hudproblemene mine. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?Har også veldig gode erfaringer med Dermalogica. Bruker kun en hudvask morgen og kveld + en ansiktskrem av et billig merke. Ingen kviseutbrudd siden jeg startet med den for omtrent 6 mnd siden.
|
|
|
#44 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?Jeg hadde samme problem som deg, og min reddning ble Kvedekrem fra Dr Hauscka. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Kan noen anbefale meg en GOD hudpleieserie?Jeg benytter meg fast av Olay hudpleie som jeg vet er billig og bra.. har vunnet mange tester.. Hanne |
|
|
|
![]() |
|
|