Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-09, 00:27   #681
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det var mer logisk.

Tenkte det ja.

Gammel 12-06-09, 08:41   #682
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du skal si "Nei takk, jeg er forsynt" når du sitter ved middagsbordet hos en britisk familie, så heter det ikke "No thanks, I'm fed up". Det kan forårsake atskillig munterhet på din bekostning.

Var bare 14 år, altså.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 12-06-09, 09:39   #683
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvis du skal si "Nei takk, jeg er forsynt" når du sitter ved middagsbordet hos en britisk familie, så heter det ikke "No thanks, I'm fed up". Det kan forårsake atskillig munterhet på din bekostning.

Var bare 14 år, altså.

Eller som min venninne sa da hun var på middag hos oss (da jeg bodde hjemme med mine foreldre) etter et år i USA; Nei takk, jeg er full.

Gammel 12-06-09, 10:28   #684
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Eller som min venninne sa da hun var på middag hos oss (da jeg bodde hjemme med mine foreldre) etter et år i USA; Nei takk, jeg er full.

Eller som en bekjent av meg sa da hun var utvekslingsstudent i USA og var så uheldig å rape ved middagsbordet: "Excuse my rape."

saxpia er ikke aktiv  
Gammel 12-06-09, 14:16   #685
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Eller som en bekjent av meg sa da hun var utvekslingsstudent i USA og var så uheldig å rape ved middagsbordet: "Excuse my rape."

Jeg hyler!

Gammel 12-06-09, 15:30   #686
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

En hel tube med solkrem med fysisk filter er veldig vanskelig å få ut av håret på en 1 1/2 åring.

Jeg mener å erindre at en tube med zink-salve heller ikke var helt enkel å få vasket av den veldig stolte halvannet-åringen som hadde ordnet seg selv.

Gammel 12-06-09, 16:03   #687
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Når man er på vei til dyrelegen for å avlive sin blant annet blinde katt, og den sitter på fanget ditt og ser ut som om at den følger med på bilene. Ikke finn på å spørre katten ømt, "Ser du alle bilene som kjører forbi?". Det er mulig din kommende mann vil se meget dumt på deg og spørre om det er noe alvorlig gale med deg, før han minner deg på at katten er blind. Alt dette skjer før du selv kommer på at den faktisk er det, og når du kommer på det, kan det være at du blir så overrasket over å ha glemt det, at hånden fyker opp foran munnen og du gisper "Å Gud! Det er hun!"

Moral: Blinde katter får ikke synet tilbake på "dødsleiet". Har jeg hørt.

Gammel 12-06-09, 16:05   #688
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Det er nødvendigvis heller ikke så veldig mye mer prosenter med alkohol i vinflasken, selv om den er liten. Kommentarer som "Oi! 12 prosent, i den små flasken!", kan muligens bli husket for evig og alltid. Har jeg også hørt, selvsagt.

Gammel 12-06-09, 16:08   #689
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LilleLeo er den søteste.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-06-09, 16:09   #690
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

:bløshj:

Gammel 12-06-09, 16:13   #691
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Når toåringen har oppdaget gleden ved å vasse i søledammer og du skal demonstrere "hvis du hopper med samlede bein blir du ikke våt, for da spruter vannet bare utover", er det lurt å først sjekke at støvlene dine faktisk går helt sammen. Det kan bli ganske bra trykk på vannsøylen mellom dem ellers. Har jeg hørt.

Gammel 12-06-09, 18:09   #692
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Var bare 14 år, altså.

Gammel 12-06-09, 19:39   #693
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er sletts ikke sikkert noen engelsk-språklige skjønner at du trenger plastglass hvis du spør: do you have plastic glasses?

Gammel 14-06-09, 15:43   #694
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var bare 14 år, altså.

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det er sletts ikke sikkert noen engelsk-språklige skjønner at du trenger plastglass hvis du spør: do you have plastic glasses?

Gammel 14-06-09, 16:11   #695
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

"Oi! 12 prosent, i den små flasken!"

Gammel 16-06-09, 08:34   #696
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Hvis du skal si "Nei takk, jeg er forsynt" når du sitter ved middagsbordet hos en britisk familie, så heter det ikke "No thanks, I'm fed up".

Du bør heller ikke skrive "I'm fed up with hard work" i søknaden på en jobb som gårdsarbeider, når det du egentlig vil si er "jeg er oppvokst med hardt arbeid". (Ikke selvopplevd.)

Mistral er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 22:11   #697
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Du bør heller ikke skrive "I'm fed up with hard work" i søknaden på en jobb som gårdsarbeider, når det du egentlig vil si er "jeg er oppvokst med hardt arbeid". (Ikke selvopplevd.)

Gammel 16-06-09, 22:12   #698
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Snu aldri ryggen til barn med kakemiks, saks og juice.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 22:21   #699
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøp ikke kondomer når 4-åringen er med!!!

Gammel 16-06-09, 22:50   #700
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Kjøp ikke kondomer når 4-åringen er med!!!

Hvorfor ikke det?

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.