|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnPrøver å kikke litt på skolesekk som mellomstejenta mi skal ha når hun begynner i 2.trinn til høsten.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnVi har brukt Bergans og vært veldig fornøyd med dem, god passform og bra med plass. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarn
Jeg finner dem bare uten lokk, jeg - finnes de med lokk over også?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnVi har hatt Beckmann-sekk, og er fornøyd med den. Om den er tungere eller lettere vet jeg ikke.... Men den ser ut til å være god å bære. Det er reim over brystet og rundt livet, som gjør at sekken sitter veldig godt. Ingen seler som sklir ned over skuldrene og slikt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnVi har Bergans. Det er ikke lokk på sekken men vi fester jakker og sånt på siden på sekken, der er det reimer som vi kan feste med. Fungerer supert det. Og Bergans-sekkene er LETTE.
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnBerganssekker er letter en beckmann. Vi er veldig fornøyde med bergans sine barnesekker. Har brukt de i mange år, og de kan fint brukes til flere barn, om man er opptatt av slike ting |
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarnMinsten har skolesekk fra Norheim, med lokk.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tunge og lettere skolesekker til småskolebarn
Nei det gjør de vel ikke, vi har putta ekstra tøy i det ene rommet foran, og skolebøker i det andre. |
|
|
|
![]() |
|
|