Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke personnummer kan du utenat?
Kun mitt eget. 70 33,49%
Mitt og partneren min sitt 58 27,75%
Mitt eget, partneren sitt og noen av barna 31 14,83%
Husker nummeret til alle alltid. 14 6,70%
Husker nummeret til alle som regel. 8 3,83%
Annet 14 6,70%
Jeg er singel og kan mitt eget. 6 2,87%
Jeg er singel og kan ikke mitt eget. 0 0%
Jeg er singel og kan mitt og noen barna sine. 3 1,44%
Jeg er singel og kan mitt og alle barna sine. 5 2,39%
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-09, 02:24   #81
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du personnummeret til alle i familien utenat?

Jeg kan mitt og mannens. Bruker hans til å logge på nettbanken. Defor kan jeg det. Ungenes har jeg ikke sjans til å komme på hva er.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 02:47   #82
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg kan mitt og mannens. Bruker hans til å logge på nettbanken. Defor kan jeg det. Ungenes har jeg ikke sjans til å komme på hva er.

Samme her

Gammel 14-06-09, 10:43   #83
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh, dere som bruker partnerens personnummer til å logge på nettbank – dere er klar over at dere mest trolig bryter nettbankavtalen?

Min BankID-avtale er i hvert fall klar på at «PersonBankID er personlig og skal ikke overdras eller på annen måte overlates til eller brukes av andre enn Kunden. Passord, personlige koder og andre sikkerhetsprosedyrer må ikke røpes for noen, heller ikke overfor politiet, Banken eller husstandsmedlemmer.».

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 10:46   #84
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tenkte jeg også på. Nettbankinnlogging har jeg alltid oppfattet som helt personlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 10:48   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan mitt eget, drømmeprinsen sitt og eksmannen sitt. :fyller ut skjemaer ofte:

Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 10:52   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan mitt og Mannen sitt.

Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 11:16   #87
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Øh, dere som bruker partnerens personnummer til å logge på nettbank – dere er klar over at dere mest trolig bryter nettbankavtalen?

Min BankID-avtale er i hvert fall klar på at «PersonBankID er personlig og skal ikke overdras eller på annen måte overlates til eller brukes av andre enn Kunden. Passord, personlige koder og andre sikkerhetsprosedyrer må ikke røpes for noen, heller ikke overfor politiet, Banken eller husstandsmedlemmer.».

Men er det ikke vanlig å ha disponeringsrett over ektefelles konto om man har samme bank? De har omsider fått det i skandiabanken og nå, så jeg logger inn på min konto og ser de kontoene jeg har disponeringsrett på fra mannen. Praktisk.

Gammel 14-06-09, 11:34   #88
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men er det ikke vanlig å ha disponeringsrett over ektefelles konto om man har samme bank? De har omsider fått det i skandiabanken og nå, så jeg logger inn på min konto og ser de kontoene jeg har disponeringsrett på fra mannen. Praktisk.

Ja, men det er jo noe helt annet enn hva jeg snakker om. Da logger man på som seg selv, og trenger vel ikke ektefelles personnummer?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 11:35   #89
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan mitt eget og barnet mitt sitt. Jeg er singel!

Gammel 14-06-09, 12:34   #90
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker mitt og mannens, men ikke ungene sine.

Gammel 14-06-09, 19:34   #91
Venna
Fullverdig medlem

Venna sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Venna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan alle 4 sitt ja

Gammel 14-06-09, 21:26   #92
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kun mitt eget.

Gammel 14-06-09, 21:27   #93
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg kan mitt, sambo og yngstebarnet sitt.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:47   #94
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker mitt, gubbens og veslas .

Gammel 14-06-09, 22:50   #95
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har nettopp lært meg mannen sitt. Mitt og ungen sitt kan jeg. (ey, vi har da bare vært sammen i 12 år! sue me! )

Gammel 15-06-09, 00:44   #96
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan bare mitt egent.
Burde kanskje ha lært meg de andre også.

Gammel 15-06-09, 07:19   #97
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Fant ikke rett alternativ i pollen. Jeg kan mitt eget og M sitt. Hun har vært så mye på sykehus etc. at jeg har lært det utenat av den grunn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 09:10   #98
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så mange det er som svarer at de kan mannens personnummer? Burde man det? Når er det naturlig å få inn dét, egentlig?

Selvangivelsen sorteres på mannens personnummer dersom man er gift. Det kan jo være en grunn.

Gammel 15-06-09, 09:11   #99
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan bare mitt og mannen sitt, ikke ungenes.

Gammel 15-06-09, 09:34   #100
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Kun mitt eget - og ett av barnas. Jeg har ikke tall på alle telefoner jeg har tatt for å få mannens. Jeg som var god på å huske tall i min ungdom!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.