Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om det å omtale homofile par

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 16:06   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om det å omtale homofile par

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes det er relevant i forhold til utfordringene med å bo sammen og det å jobbe sammen. I tillegg inneholder boken en god del om oppveksten deres og hvordan de er som mennesker. Nå skjønner jeg at det er vanskelig å diskutere en bok som bare jeg har lest, men jeg oppfattet boken til å delvis omhandle arbeidet deres og delvis omhandle dem som personer, og da synes jeg forholdet mellom dem er relevant.

Jeg har heller ikke lest boken, så det er vanskelig å si noe om akkurat den. Jeg har for øvrig aldri fått inntrykk av at de er kjærester, men om de er det, så ville jeg på generelt grunnlag ment at det var relevant for boken ja, spesielt hvis de har tatt med annen info av privat karakter. Om de er homofile eller ikke, syns jeg ikke er relevant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.