Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har bygget ut loft i bygård?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 21:44   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Palmen: Jeg har vært i endel av Torshov-leilighetene som er utbygd, de er flotte!

Noen som vet hvordan kravene til rømningsveier er? Jeg ser at det må være to rømningsveier, kan den ene være trapp ned til leiligheten, og den andre dør ut via loftet? Branntau?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 22:20   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som en smart plan. De er veldig attraktive, lettsolgte disse loftsleilighetene, så om dere får tak i dette arealet for en billig penge, eller allerede eier det så kan det vel ikke slå feil..

Forøvrig så vet jeg ikke så mye om det, bare at jeg har en kamerat som er på utkikk etter leiligheter med uutbygde loft, men det er visstnok ikke mange igjen av dem.

Mange spennende løsninger man kan få til, og du har jo arkitekt med på laget så det blir sikkert kjempebra.

Gammel 15-06-09, 22:25   #3
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to gode tips hvis dere kommer så langt som til utbygging:
- Hyr inn ekspeerthjelp til å sjekke om det er soppangrep før det skal bygges noe som helst nytt. Er det hussopp der kan dette blomstre opp inne i den nye veggen, og det blir kjempetrøbbel.
- Hvis dere skal bygge en takterrasse, sørg for å bruke dyktige snekkere som har lang erfaring med dette. Det er noe av det vanskeligste man kan bygge, det skjer veldig ofte småfeil rundt sluk og membran som får store konsekvenser for rommene under.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.