|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: SommerlykkeLate dager på stranda ved Sveriges vestkyst. En god bok mens jeg holder et halvt øye med guttene som fisker krabber eller bygger sandslott.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 25-02-11 kl 01:54. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SommerlykkeGlattskurte, røde svaberg i Rakke eller Svenner og dunk fra ei snekke. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gal kattedame
|
Sv: SommerlykkeVære på stranda fra kl 10 - 19, mengder av jordbær og is. Ligge i vannet og duppe på grunna mens ungene fisker krabber. Brune unger med solbleket lugg som sover i kjelleren pga varmen. Sene kvelder med salat på verandaen.
|
|
|
#45 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SommerlykkeJeg kjenner jeg blir skikkelig sentimental av å lese dette her. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: SommerlykkeLange dager og lyse netter.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: SommerlykkeLigge på et svaberg og med vannet skvalpende og sola stekende. Og med verdens beste mann ved med min side. (Og gutta godt plassert hos besteforeldre eller noe) |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: SommerlykkeFiiiine tråden! |
|
|
|
#52 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SommerlykkeHverdagssommerlykke er sene morgener, frokost på verandaen med ungene, bedagelig tempo, badeturer, lese i skyggen, smoothie og milkshake, grilling. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: SommerlykkeSommerlykke er så mye. Alt fra fjellvandring/kanopadling i vakre Valdres til sol, varme, avslapping og lyden av hylende barn som bader i iskalt vann. :hjerter;
|
|
|
#55 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Sv: Sommerlykke
Afrodisiaka: Iskrem og knuste jordbær
|
|
|
#56 |
|
Weeeee
|
Sv: SommerlykkeDuften av sommerhud, sommersol, bade i iskalde fjellvann for så å ligge å vake i en varm sildrende bekk, frodig grønn vestlandsnatur, gå i skog og mark etter et i plaskevær og kjenne luktene som sprer seg, hoppe i sølepytter, sitte ute og høre sommerlydene når natten sniker seg på, nevnte jeg luktene? Det er ingenting som lukter så godt som frodig vestlandssommer! Nyslått gress (jada, oppvokst på småbruk), båt som skjærer gjennom blikkstille vann/sjø nattestid, kjenne den kalde friske luften. I det hele tatt, oppleve naturen på natten er virkelig en flott opplevelse!
|
|
|
#58 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Skvetten, da ... Hvilken verbing!
|
|
|
#59 |
|
Weeeee
|
Ser den. Der med en gang.
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 16-06-09 kl 21:51. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sommerlykkeslippe å mase på barna om lekser, og få sove noe lengre enn til 07 om morgenen, for deretter å spise frokost på verandaen, og så sykle til starnda med barna.
|
![]() |
|
|