|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Jeg vil tro at rent praktisk kan mye gjøres ganske ferdig før dere lager hull til trappen. Slik sett trenger dere ikke bo i det verste byggerotet. Trapp koster vel alt fra 40-50 000 og opp så mye du har lyst til å bruke. Tenker dere kan regne en 20-30 000 pr ferdigstilte kvm hvis dere skal ha våtrom der også. (Vi innhentet endel tilbud for å bygge ut kjeller en tre år tilbake, så det kan hende jeg bommer noe, men dette var hvertfall de prisene vi fikk da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Vi bygget på råloft på 60 kvm i 2003 i en bygård på Grunerløkka i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...med jordbær...
![]() |
![]() Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?Takst før og etter viste at utbyggingen medførte en verdiøkning på 2 mill, så dersom man har muligheten til å bygge på vil jeg absolutt anbefale det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?
Takk, dette var veldig nyttig og sammenliknbart! To utganger, på grunn av brannhensyn tenker du på? Hos oss vil da den ene utgangen gå over loftet, det vil ikke være noen annen vei opp. Men de utgangene vil føre til hvert sitt trappeløp, og det er vel bra.
![]() |
#5 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går det ikke ann å ta vare på og legge på nytt om så er? Gulv er dyrt + at det er innmari sjarmerende med det gamle da.
![]() |
#6 |
...med jordbær...
![]() |
Ja, det var krav til to utganger på grunn av brannhensyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|