Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykle i fylla

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 08:29   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: Sykle i fylla

Jeg innbiller meg at man kan miste førerkortet om man sykler i fylla ja. Det går vel på vurderingsevnen til den enkelte kanskje? Jeg vet ikke sikkert altså. Men du kan gjøre ganske mye skade om du tryner på sykkel, både på deg selv og omgivelsene.
Det samme gjelder gressklipper og andre motoriserte greier.
At det ikke anbefales er jo en annen ting. Den kan jeg være med på :arr_på_knærne:

Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 08:31   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg innbiller meg at man kan miste førerkortet om man sykler i fylla ja. Det går vel på vurderingsevnen til den enkelte kanskje? Jeg vet ikke sikkert altså. Men du kan gjøre ganske mye skade om du tryner på sykkel, både på deg selv og omgivelsene.
Det samme gjelder gressklipper og andre motoriserte greier.
At det ikke anbefales er jo en annen ting. Den kan jeg være med på :arr_på_knærne:

Jeg trodde det gikk på motorisert kjøretøy, og ikke sykkel.

Gammel 16-06-09, 08:32   #3
Left
Passiv

Standard

Man blir vel ansett som kjørende når man sykler? Eller? Veitrafikkloven er ikke den jeg kan best, så ikke skyt meg om jeg tar feil

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.