Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telekiosken har nyåpna butikk her jeg bor

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 08:37   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Telekiosken har nyåpna butikk her jeg bor,

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er litt uklart for meg hvordan du har blitt lurt, må jeg innrømme? Det er da ditt ansvar å sjekke og sammenligne priser hos ulike forhandlere. Du kan da ikke forvente at butikken gjør den jobben for deg. Og det at ting ofte er billigere på nett enn i butikken, er da temmelig opplest og vedtatt, spør du meg.

Og hvis du har vært halvveis i en bestilling av nytt abonnement, men har løpt din vei uten å fullføre, så virker det ikke helt ulogisk at de har fullført bestillingen mens de ventet på at du skulle komme tilbake og betale, slik jeg skjønte at du opprinnelig hadde tenkt?

Det jeg sa var at jeg kommer innom senere med penger(visste ikke før da at de ikke hadde betalingsterminal)men jeg skrev ikke under noenting og jeg betalte ingenting, så at de ordnet et abonnoment uten min underskkrift synst jeg er merkelig. Dårlig formulert av meg i går kveld, jeg ble vel ikke forsøkt lurt, men vet ikke helt hva jeg skal kalle de når de for det første lager dette abonnomentet uten min underskrift, samt at jeg senere ser på deres egne sider at den koster hele 700 mindre med samme abonnoment når jeg søker opp dette på nett(å dette uten å gå inn i nettbutikk for å handle, kun for å sjekke priser) men som sagt jeg visste ikke at de opererte med så store prisforskjeller på nettbutikk og vanlig. Men nå vet jeg det til en annen gang

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.