|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser i ferier, når knerten sover dagsluren sin i helgene, på toget til jobb. Det hender jeg leser på senga også, men vi legger oss så sent, så det blir ofte ikke tid.
|
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser dere?Stort sett på nattevakter, men kan fint finne på å sette meg i sofaen etter middag og lese en times tid. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Når leser dere?Som regel kun på senga, men så ligger jeg gjerne en hel time og leser og da. Elsker å ligge og lese på senga. Men i sommer har vi hage for første gang på mange, mange år, og da har jeg store planer om å bruke minstens hviletid på å lese en god bok i hagen min.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser på senga før jeg sovner. Noen ganger leser jeg 4 setninger, men andre ganger kan jeg lese veldig lenge. Jeg sliter litt med søvnproblemer, så lesinga blir en måte å roe ned både kroppen og hodet.
|
|
|
|
#25 |
|
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Når leser dere?Det kommer litt an på hvor oppslukt jeg er i boka. Av og til kan jeg lese i hvert ledige minutt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser et par sider på sengen hver kveld.
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser nesten hver gang jeg har et ledig sekund. På bussen, på sengen, i sofaen og når jeg er på reise, hyttetur eller mens jeg rører i noe.
|
|
|
#29 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser dere?Jeg pendler til jobben hver dag og leser på toget. Det hender jeg leser på senga men det er veldig sjeldent. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Når leser dere?Jeg leser på sengen, i sofakroken om kvelden, i solveggen, på fly, når jeg lager middag, i badekaret osv. Når jeg ikke har andre ting jeg "må" gjøre, så leser jeg. Prioriterer veldig gjerne bort pc og tv tid for en god bok.
|
|
|
#31 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser dere?Jeg leser på senga, på reise, på hytta og ute i solveggen. Det hender jeg leser litt på sofaen på kveldstid, men mest lesing blir det i ferier. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Når leser dere?Som de andre, men også når jeg går til bussen, eller fra tog/buss til jobb.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser på bussen og så leser jeg alltid litt på sengen. Ofte leser jeg litt på sengen om morgenen også, for å få tid til å våkne ordentlig. Jeg leser på do (har alltid en bok liggende der) og i badekaret. Jeg leser mens jeg strikker. Da må jeg ha en hardbackbok fra biblioteket, for de er som oftest lest så ofte at de holder seg åpne av seg selv. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Sv: Når leser dere?Jeg får lest mye ved å bytte ut TV og forum med lesing på kveldene. Også endel på søndager og fridager.
|
|
|
#35 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Når leser dere?Jeg leser så fort jeg har anledning og nedprioriterer gjerne middagslaging for å få lest mer i en spennende bok, men familiemedlemmene stopper meg (som regel) fra den slags, de har ikke god nok sans for det viktige i livet. Lesing skjer da på vei til/fra jobb, i pauser (når kollegene lar meg være i fred), mens brødene hever, i badekaret, på senga, i stua, hagen, hos frisøren osv. You name it, jeg har lest der |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Når leser dere?Jeg leser når poden tar formiddagsluren. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
superbruker
|
Sv: Når leser dere?Leser overalt. Har som regel boken i veska. Har jeg to min til overs så leser jeg. Jeg leser mye på do.
|
|
|
#38 |
|
En Som Trener
|
Sv: Når leser dere?Jeg leser hele tiden jeg (les: på FP
|
|
|
#39 |
|
Textrovert
|
Sv: Når leser dere?
Haha. Høres veldig kjent ut. Stefaren min, som stort sett haaater tv, kan ikke få nok av verken hjartat pa rata stadan eller denne båring sjukehusserien. Og siden mamma ikke har annet enn Familien å tilby, så kan det være greit å ha ei bok handy, ja.
|
|
|
#40 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser dere?Jeg leser når jeg "burde" brukt tid på husarbeid. |
|
|
|