Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 22:47   #381
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

I dag jeg har shoppet sommerklær for sommer i Trøndelag

Regnkåpe fra Kari Traa.

+ eplegrønn fleecejakke fra Stormberg

Gammel 15-06-09, 22:51   #382
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Har en lignende fra Bergans i large. Den er helt normal i størrelsen. Plass til pupper også.

Så bra! Kanskje ammepuppene får plass og?

Gammel 15-06-09, 22:57   #383
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Så bra! Kanskje ammepuppene får plass og?

Eg bruke 40/42 i overdelar og må ha L i Bergans. Om det er noko hjelp i å vite. F-cup.

Gammel 16-06-09, 08:52   #384
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg bruke 40/42 i overdelar og må ha L i Bergans. Om det er noko hjelp i å vite. F-cup.

Jeg brukte 40 før jeg ble gravid, men har lagt på meg en del kg i graviditeten. Håper en del av de kiloene forsvinner fort. Puppene er det hvertfall plass til. :C-cup:

Gammel 16-06-09, 08:57   #385
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var en 40/42 i overkroppen hadde jeg også L i Bergans.
Da var jeg en 70FF

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 09:18   #386
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Venla: Kjempefin regnjakke

Gammel 16-06-09, 09:26   #387
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Da jeg var en 40/42 i overkroppen hadde jeg også L i Bergans.
Da var jeg en 70FF

Høres ut som jeg har bestilt rett str. da. Var litt i tvil om jeg måtte ha XL, men tvillingene kommer jo i sommer, så jeg trenger jeg vel ikke jakken før utover høsten. Får bare stå på, så forsvinner vel kiloene etterhvert.

Gammel 16-06-09, 19:51   #388
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoff til diverse syprosjekt

Gammel 16-06-09, 21:35   #389
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så flotte stoffer Bauche.

Gammel 16-06-09, 22:04   #390
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

De var utrolig kule Bauche!! Hva slags syprosjekt skal du begi deg ut på?

Og forresten: Ja! Jeg tror vogna blir genial som byvogn sommerhalvåret. Jeg er utrolig fornøyd så langt, hadde nesten ikke trodd at en trille kunne være såpass god, så jeg tror dette blir veldig bra!
Har tenkt å kjøpe footmuff i tillegg slik at den kan brukes i fem grader og regn (trøndersommer) også! Så kan TFK stå hjemme og skinne frem til den skal selges

Gammel 16-06-09, 22:05   #391
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De var utrolig kule Bauche!! Hva slags syprosjekt skal du begi deg ut på?

Nå står det dongeribukser i joggebuksestil på menyen - ellers ser jeg for meg kule skjorter og "daffebukser" til gutta. Barnehagen elsker jo joggebukser, men jeg makter ikke å ikle dem det - de ser så slubbete ut :snobb: Så lenge de ikke er klare på at de VIL ha det, mener jeg.

Gammel 16-06-09, 22:20   #392
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nå står det dongeribukser i joggebuksestil på menyen - ellers ser jeg for meg kule skjorter og "daffebukser" til gutta. Barnehagen elsker jo joggebukser, men jeg makter ikke å ikle dem det - de ser så slubbete ut :snobb: Så lenge de ikke er klare på at de VIL ha det, mener jeg.

Høres bra ut! Jeg er imponert over skillsene dine! De blir iallefall kule med de stoffene der- hadde litt molopreg over seg synes jeg!

Forresten: Veldig enig ang. joggebukser. Har vanskelig for å like det til hverdagsantrekk jeg også

Gammel 16-06-09, 22:23   #393
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Høres bra ut! Jeg er imponert over skillsene dine! De blir iallefall kule med de stoffene der- hadde litt molopreg over seg synes jeg!

Forresten: Veldig enig ang. joggebukser. Har vanskelig for å like det til hverdagsantrekk jeg også

Ikke koseantrekk engang! - Men bare vent! Jeg gir deg ett år, så begynner de å etterlyse dem i barnehagen! Jeg har fortsatt holdt meg hard (men har baggybukser fra IdaT, og de ser vel ut som pysjamaser og er vel strengt tatt ikke noe bedre)

Gammel 16-06-09, 23:03   #394
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Ikke koseantrekk engang! - Men bare vent! Jeg gir deg ett år, så begynner de å etterlyse dem i barnehagen! Jeg har fortsatt holdt meg hard (men har baggybukser fra IdaT, og de ser vel ut som pysjamaser og er vel strengt tatt ikke noe bedre)

Jeg skal holde meg hard jeg også! Og øve inn noen gode argumenter for hvorfor dongeri er et utmerket materiale for klær i barnehagen

Gammel 16-06-09, 23:24   #395
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dongeri er virkelig ikke noe særlig under dresser og regntøy

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 16-06-09, 23:26   #396
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Dongeri er virkelig ikke noe særlig under dresser og regntøy

Nei, men da har man stilongs eller tynnbukse til uteliv.

Gammel 17-06-09, 00:14   #397
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoff til diverse syprosjekt

Dette har jeg også. Knallfint! Jeg har sydd denne til Punktum

Gammel 17-06-09, 00:18   #398
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Nei, men da har man stilongs eller tynnbukse til uteliv.

Og fleecetøy for å ha over der igjen!

LilleRosin: Kjempesøt!!

Gammel 17-06-09, 17:53   #399
kiki

kiki sin avatar

Standard

Det ble visst denne i steden, den andre var utsolgt.

http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pi...d=18&vid=34066

Får ikke til å lime inn bilde for øyeblikket....

Gammel 17-06-09, 17:56   #400
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ble visst denne i steden, den andre var utsolgt.

http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pi...d=18&vid=34066

Får ikke til å lime inn bilde for øyeblikket....

Fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.