|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trøtt
|
Sv: Er denne morsom?Har ikke hodetelefoner her så jeg får ikke sett den (eller rettere sagt hørt den), men siden jeg ser at det er The Onion som står bak så aner det meg at jeg kan finne det morsomt.
|
|
|
#23 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er denne morsom?Nei, ikke morsomt.
|
|
|
#24 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er denne morsom?
Jeg må si meg enig. Jeg skjønner ikke hva som er humor i å ha det morsomt på "barns bekostning" |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er denne morsom?Jeg kjenner ikke bakgrunnen for "sketsjen", men umiddelbart så blir det litt sånn: "vi har jo alle lyst til å filleriste barna våre egentlig, men vi gjør det jo ikke på ordentlig. Men det hadde vært litt deilig å kunne gjøre det.." |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er denne morsom?Den var morsom helt til babyen ble puttet inni. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Er denne morsom?Ikke morsomt.
|
|
|
#28 |
|
Tøff
|
Sv: Er denne morsom?Synes den var litt vel tydelig, og overspilt, men sjokkerende? Neh. Det er noe med at de trekker et barn fysisk inn i sketsjen som ikke føles helt ok, men jeg er overfølsom på sånt for tiden.
|
|
|
#31 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er denne morsom?Ikke akkurat kanonmorsom, men ganske festlig ide, som sikkert kunne blitt ganske morsom med en annen gjennomføring. Syns ikke det var "på barns bekostning", og tar det som en selvfølge at ungen aldri var i ballen mens den var i bruk. Det er jo en sketsj, ikke en ekte reklame.
|
![]() |
|
|