|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneOg den fortjener vel en egen tråd: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another one
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
*_*
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneHar aldri hørt om dette før jeg heller (og har ikke lest den andre tråden du referer til), men jeg er ikke overrasket over at det er rom for sånt.
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneGrunnen til at jeg flirer litt av denne var at den var bare noe så inn i hampen absurd.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneDenne reagerte jeg ikke på, med unntak av litt fliring. Den andre syntes jeg var langt over kanten og smakløs men denne var morsom.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
My thoughts exactly.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneSamme reaksjon som den forrige. Jeg sitter store øyne - og jeg flirer.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneThe Onion er veldig kjent da.
![]() |
#13 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneDenne syns jeg var hylende morsom i motsetning til den forrige som ble postet her; der mener jeg (bortsett fra poenget med klovnene) at timingen og gjennomføringen av idéen ikke holdt. Jeg tror problemet mitt med den var at den ikke lignet nok på et «ekte» talk show-innslag; den minnet mer om MAD-TV enn den standarden jeg forventer fra The Onion; les, som illustrasjon, denne «news in brief»-artikkelen fra 1999 som har et lignende poeng, der det er mye mer økonomisk og kreativt gjennomført. Idéen om å avlive en atlet med brukket kne er jo ikke veldig original, men her mener jeg at gjennomføringen var «spot on»; akkurat slik talk shows pleier å behandle «alvorlige tema». |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Jeg var enig med deg.
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneTematikken er kjent fra Uti Vår Hage, i sketsjen der en veterinær praktiserer på mennesker under påskudd at de tross alt er pattedyr. Der blir en av pasientene avlivet under påskudd av at det ville blitt for dyrt å behandle ham. Pure genious ...
![]() |
#18 |
<*(((<
|
![]() Sv: Spinoff fra er denne morsom: Here's another oneJeg syns den er morsom, selv om den er langdryg. Jeg syns The Onion er best skriftlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|