Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du kjøpt raketter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du kjøpt raketter?
Ja! 32 30,77%
Nei! 72 69,23%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-06, 09:31   #1
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du kjøpt raketter?

Nei.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 10:32   #2
Albertine
Passiv

Standard

Vi har så flott utsikt over byen at vi heller står i vinduet og ser på alt de andre skyter opp. Våre unger kommer til å sove seg gjennom spetakkelet likevel, så det er liksom ingen vits i å svi av masse penger.

Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 10:38   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, sendte med pappa 100 kr han skulle kjøpe fyrverkeri (kasse) fra oss for. Og 3 pakker stjerneskudd. Han og broren min har brukt litt mer penger på dette... men så liker de raketter da. (jeg liker de også da)

Har hatt endel diskusjoner om fyrverkeri i ferien. He he. Vi blir ikke helt enige. Jeg mener det egentlig er unødvendig - de mener at alle blir skuffa om ingen bruker penger på fyrverkeri, eller om alle er like snåle og gjerrige som meg, som har makssum på 100 kr på fyrverkeri (før hadde jeg 50 kr og da kjøpte jeg 10 kr fontener.).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.