|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Det er tydeligvis arvelig i min familie å dø ung (50 - 60), så nei, jeg tror ikke jeg lever til jeg blir gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Hm. Jeg fikk vite av mine, eh, litt sære kolleger ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg er velsignet med gode gener på gammeldamefronten. De blir gamle og ikke senile - det liker jeg. Sånn jeg lever, så vil jeg tro at jeg lever relativt gjennomsnittlig. Kreft er vel det jeg er mest redd for, selv om ingen i familie har hatt det før.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?I min familie dør vi av skrumplever. Så jeg som ikke drikker noe større burde bli så gammel at jeg rekker å bli plagsom. (plagsommere) |
![]() |
![]() |
#26 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Næh, nøgd om eg ser 60-talet. Livsstil er ikkje så ille. Eg røyker ikkje, drikker lite/sjeldan og trenar fleire gonger i veka. Kostholdet kunne vore betre, men nokre laster lyt ein ha. Eg har fått utdelt ein kropp med mykje rart helsemessig (b-vare
![]() |
#27 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Begge bestemødrene mine ble godt over åtti. Den ene kjederøkte i seksti år. Den andre ble for gammel, nesten hundre, og demens virker ikke spesielt forlokkende det heller.
![]() |
#28 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg tror jeg blir noe og søtti, og det er helt greit =)
![]() |
#29 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Niks. Jeg har sett så mye rart i jobbsammenheng at jeg tror ingenting lenger. Blir jeg gammel er det en bonus.
![]() |
![]() |
#30 |
Borte
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg blir sikkert 112.
![]() |
#31 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Tja, si det. Jeg har vel straks de fleste forutsetninger for å bli gammel, men vet at livet er uforutsigbart og kan være over i morgen den dag.
![]() |
#32 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg prøver å leve livet slik at jeg er glad og fornøyd. Håper det kan gi meg et passe langt og veldig godt liv.
![]() |
#34 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg kommer sikkert til å bli steingammel, slekta blir gjerne det - på begge sider. De blir gjerne surrete og litt småsure også, så jeg går en morsom tid i møte.
![]() |
#35 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg tror jeg blir ganske så gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Basert på livsstilen så tror jeg at jeg hadde hatt gode odds, men jeg regner ikke med å leve lenge nok til å kalle meg gammel, nei.
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg håper jo det... Røyker ikke, drikker lite, holder meg i grei form, spiser sunt. Samtidig har ekstremt dårlig søvn og stress og bekymringer siden lillegutt ble født ført til mye slitasje. Hjertet mitt tuller litt og det synes jeg ikke noe om. Sist redigert av m^2 : 19-06-09 kl 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Epikur
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Ja. Jeg blir sikkert 90. :temmelig sunn middelklassedame med gode gener:
![]() |
#39 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg var overbevist om at jeg kom til å dø før jeg ble 20 av hudkreft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regner du med å leve til du blir gammel?Jeg kommer til å dø i god tid før jeg blir steingammel, av en kombinasjon av stress, søvnmangel og akkumulert sukkeroverdose.
![]() |
|
|