|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Selvsagt, jeg synes jeg er i stand til å stå for det jeg mener og skriver jeg. Ryggrad kalles visstnok det. |
|
|
|
#182 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Sykmeldte biffgardiner, altså?
|
|
|
#183 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Jamen, Skvetten, jeg tror virkelig at Embs mente at dette var et flott forum fordi her var trenden å ikke like Frp, dvs (nesten alle) folkene her er kloke og empatiske nok til å ta avstand fra Frp. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Frafallen
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Ladies first, vet du.
|
|
|
#186 |
|
Deltidsmamma
|
Øh?? |
|
|
|
|
|
#187 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Får desverre ikke prikket Skremmeren men jeg er helt enig i at det er 100% legitimt å ta avstand fra en politikk som er basert på det menneskesynet som FrP står for. Punktum. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Passiv
|
Jeg forsøker virkelig å se det fra din side her, Bønna men jeg klarer ikke å lese det inn i hva Embs skrev. |
|
|
|
#190 |
|
Halloen!
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Jeg har aldri sagt noe om at biffgardinene til Skvetten burde vært sykemeldte. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Frafallen
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
This is normal!
|
Jeg synes det er greiere om du forholder deg til det jeg skriver, heller enn å prøve å finne ut hva jeg "virkelig mente". Her er det jeg har skrevet:
Grunnen til at jeg liker FP er (bl.a.) fordi jeg synes det er mange kloke, empatiske mennesker her, ikke "at dette var et flott forum fordi her var trenden å ikke like Frp". Det er to veldig forskjellige ting.
|
|
|
|
#195 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg mener hun sier det her:
Og legger til "feig" i tillegg til "dum eller egoistisk" |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Passiv
|
Har jeg ikke lov til å mobbe noen, noe sted lengre jeg eller? |
|
|
|
#197 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?@ Bønna: Esme sier klart fra om sin personlige mening i en debatt. Dette er ikke et eksempel på å henge ut noen slik jeg tenker på begrepet. Når man henger ut noen i dette tilfellet FrP-ere gjør man det utenfor en debatt som denne, man sier ikke at dette er sine egne personlige meninger men gir uttrykk for at det er gjengs. Det er en stor forskjell på det. |
|
|
|
#198 |
|
Deltidsmamma
|
Jamen du svarte jo på (quotet) et innlegg fra meg; om at her var det et ensrettet forum (anti-frp), med at dette var et flott forum med mange kloke mennesker. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Passiv
|
Jeg forsto Esme dithen at det er så få Frp-tilhengere som argumenterer for sitt ståsted at "lagene" som argumenterer ikke er jevnbyrdige - altså feige lag - ikke at Frp-erne er feige fordi de ikke argumenterer. Eller misforsto jeg noe? |
|
|
|
#200 |
|
Mother of Dragons
|
Sorry. "Feige lag" er dialekt. I trøndelag mener man ujevne lag når man sier det. Og med det mener jeg at ikke-Frp-kvoten på FP har mye større ressurser når det gjelder å diskutere enn hva Frp-kvoten har.
|
![]() |
|
|