|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Okei? Jeg oppfattet henne som at det var akkurat det hun mente.
|
|
|
#282 |
|
Deltidsmamma
|
Dette sitat om enkeltmennesker er vi vel enige om at ikke eksisterer her. Sist redigert av bønna : 19-06-09 kl 14:30. |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Passiv
|
Jeg vil bare på det sterkeste benekte at jeg har sett mobbing av frp-ere her altså. Og jeg reagerer igrunnen knallsterkt på sammenligningen din med mobbede barn i skolen - som er noe helt annet. |
|
|
|
#284 |
|
Ringskrømt
|
Feil. De som stemmer FRP er egoistiske og ondskapsfulle. |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Deltidsmamma
|
Nettopp derfor tror jeg vi ikke har så mange Frp'ere her. De kan lett velge stedet bort, klimaet er ikke akkurat Frp-vennlig.
¨ |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Mother of Dragons
|
Hvor er dette sitatet tatt fra? Jeg kan ikke finne det noen steder.
|
|
|
#289 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg har hentet det fra mitt eget hode, og lurer på om dere synes det er noe i det/er enige? |
|
|
|
|
|
#290 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#291 |
|
Bedreviter
|
FrPs politikk er i stor grad tuftet på egoisme, eller "Hver man for seg"-politikk, hvis man synes det låter bedre. Det er lite "jobbe for fellesskapet" i FrP-politikk og desto mer "jobbe for seg selv". Begge deler fungerer fint for folk som står godt på egne ben og klarer seg selv, men ikke fullt så bra for svakere grupper. Sist redigert av Teofelia : 19-06-09 kl 15:09. Årsak: La til litt. |
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP? |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Deltidsmamma
|
Jo, jeg er med på denne generelle beskrivelsen. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Bønna: som sagt, et alle-jobber-for-seg-samfunn fungerer utmerket for de ressurssterke og/eller heldige. For mange kan det fungerer mye bedre enn et velferdssamfunn, fordi de slipper å dele av det de selv skaper med de som skaper mindre. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Passiv
|
Jeg vet ikke om det er et mål at alle steder skal være frp-vennlige? Handicapvennlig - jepp. Men frpvennlig - not so much. Det er ikke SV vennlig mange steder heller.
Da er vi enige om at det ikke er mobbet frp-ere? Flott. Å henge ut noen som frp-er er greit for meg.
Hehe...
Jeg vet at om det innføres flat skatt på 38 % så klarer ikke jeg å forsørge barna mine, så da må det innføres støtteordninger for meg også. |
|
|
|
#296 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er helt for at det skal være lettere å drive industri og småbedrifter her i landet, men jeg mener at Høyre og Venstre har en mye mer realistisk og fornuftig politikk på det enn hva Frp har. Frp har jo ingen fast politikk, de har ingen linjer sånn at man vet hva de mener sånn egentlig.
|
|
|
#297 |
|
Deltidsmamma
|
Jeg tror heller ikke det jeg heller, og jeg tror heller ikke at Frp mener det? |
|
|
|
|
|
#298 |
|
Deltidsmamma
|
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Leser
|
OK. Jeg har selvfølgelig ikke fasiten på hva pippimamma mener, så det kan godt hende du har rett.
|
|
|
#300 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Jeg vet ikke om det er et mål at alle steder skal være frp-vennlige? Handicapvennlig - jepp. Men frpvennlig - not so much. Det er ikke SV vennlig mange steder heller. |
|
|
|
![]() |
|
|