Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken tegneserie skal jeg lese i sommer?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 13:42   #13
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken tegneserie skal jeg lese i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg anbefaler Tepper (som jeg av en eller annen grunn ikke finner oversettelsen av på nett) eller Husfred. Fine serieromaner.

Jeg slutter meg helhjertet til anbefalingen av både Blankets og Fun Home (som de heter originalt – jeg har ikke lest dem på norsk, men det er jo kult at de er gitt ut), men da er vi over på introspektive «indie»-tegneserier, og svært langt fra Y: The Last Man eller Fables.

Har du forresten lest Strangers In Paradise av Terry Moore glitter? For de som ikke har det: Løp, ikke gå, til tegneseriebutikken.

Ben "angsty relationships" Murphy

Sist redigert av Benmurphy : 20-06-09 kl 17:42. Årsak: Rettet tittel; skrev feil enda boken faktisk ligger rett foran meg.
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.