|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise i borettslaget!Er det mulig? Jeg synes vi har en liten Narvestad i brl selv, men dette tar kaka... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise i borettslaget!Så dette er ikke kødd, dette går jo Narvestad en god gang, jeg tror jeg ville ha sendt denne til en avis. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Krise i borettslaget!Uff av meg. Sier som en over her. Send den inn til en avis! Bra ide. Med historien du beskriver om hvorfor posten ikke har tilgang. Og det er jo ikke rullatoren.
|
|
|
#25 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Krise i borettslaget!
Jada, det er helt seriøst. Gleder meg til å høre referat fra møtet i morgen, og enda gladere det ikke er jeg som bor der...
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Krise i borettslaget!Er det mulig. Er mann en gammel dame som ikke helt klarer og så samme rullatoren skal man slippe. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Krise i borettslaget!Bare en anstendig ting å gjøre i sånne situasjoner: Du tar med deg den gamle damen på møtet, så klart. Når idioten er ferdig med talen, regner jeg med det er stille i den lille(!) forsamlingen som har funnet underholdningsverdien stor nok til å møte. Da tar du en kunstpause, før du brøler av latter. I forkant bør du så klart gå til innkjøp av en Bristol Cream du spanderer på hun eldste, etterpå, når dere ler av innkallelsen og møtet |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Krise i borettslaget!Da har møtet i borettslaget vært avholdt og i følge sikre kilder var det et par friske damer der som talte borettslagslederen midit imot. Så den gamle søte dama på 92 får lov å ha rullatoren "oppslått".
|
|
|
|
#31 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Krise i borettslaget!Valgfusk! Det må kreves omvalg. Dette går ikke an! :gårogtwitrerpåFB:
|
![]() |
|
|