Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gnissende lår - tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-09, 13:21   #101
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gnissende lår - tips?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg kjøpte mine på Underworks, som hadde utmerket service og kjapp levering tross veldig sær og stygg forside.

Hvilken modell kjøpte du? 4 eller 9 inches?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:12   #102
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4 inches.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:20   #103
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

4 inches.

Det er derfor mine er så lange ja, kan bare bruke de under lange skjørt. Mulig jeg får bestille et par til.

Mannen syntes forøvrig jeg var veldig sexy i de. Er han unormal? (Evt tullet han med meg? )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 14:25   #104
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor jeg fikk kjempelyst å kjøpe sånne selv om jeg ikke har gnisselårsproblematikk? Er det peer pressure, et ønske om å være "inn"?

Er de bedre enn underskjørt? :leter etter argumenter:

Gammel 27-05-09, 14:36   #105
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Mannen syntes forøvrig jeg var veldig sexy i de. Er han unormal? (Evt tullet han med meg? )

Det er nok bare du som rett og slett er unormalt sexy.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Kanskje? Kanskje de holder seg bedre på plass, eller noe sånt? Ikke henger fast i det egentlige skjørtet, liksom? Jeg er sikker på at du kan finne flere argumenter hvis du virkelig vil.

Gammel 27-05-09, 14:41   #106
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underskjørt har en slem tendens til å gli opp i midjen på meg, i alle fall, mens undershorts ikke kommer lenger i opprullingsprosessen enn til der solen aldri skinner (hvor de får selskap av trusestrikken).

Det er mulig at min uttalte pærefasong må bære noe av ansvaret.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:37   #107
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underskjørt kryper opp rundt magen, i verste fall. Så langt kommer i alle fall ikke disse.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:39   #108
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Underskjørt kryper opp rundt magen, i verste fall. Så langt kommer i alle fall ikke disse.

Men om de gjør det så må det jo være fryktelig ekkelt!

Gammel 27-05-09, 15:41   #109
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:52   #110
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 15:55   #111
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå synes jeg du er litt vanskelig

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 18:58   #112
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg fått de fra Sloggy og de er veldig gode i forhold til det jeg har brukt før.

Gammel 30-05-09, 20:01   #113
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor jeg fikk kjempelyst å kjøpe sånne selv om jeg ikke har gnisselårsproblematikk? Er det peer pressure, et ønske om å være "inn"?

Det er selvfølgelig fordi dette nå er en del av fp-uniformen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 21:10   #114
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det er derfor mine er så lange ja, kan bare bruke de under lange skjørt. Mulig jeg får bestille et par til.

Jeg kjøpte også de lengste, men har ikke prøvd dem ennå. Hvorfor jeg ikke kjøpte en av hver når jeg først kjøpte to (kjøpte sort og hvit i stedet), fatter jeg ikke.

Jeg har forvørig hatt skjørt med Sloggi-varianten under og det var helt supert. Ingen gnissende lår og ingen truser som sniker seg dit de ikke skal.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-09, 21:39   #115
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har ikke fått de shortsunderskjørtene enda, men jeg kjøpte en kort og en lang. Ante ikke hva jeg skulle velge så jeg bare satset. Det var uansett ikke dyrt så det er mye mulig at jeg kjøper noen fler hvis jeg liker de.

Gammel 21-06-09, 20:13   #116
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har faktisk fått to sendinger fra Underworks med begge størrelsene i hvit og svart. Etter en vask MED skyllemiddel er de utrolig behagelig å gå med! Men jeg synes de er litt store i størrelsen.

Forøvirg kommer pakken raskere fra USA enn de sloggygreiene fra Greåker eller hvor det er de sender fra.

Gammel 21-06-09, 21:07   #117
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Forøvirg kommer pakken raskere fra USA enn de sloggygreiene fra Greåker eller hvor det er de sender fra.

Jepp, Sloggy brukte eviglang tid, mens de fra USA har man på døra etter et par dager. Men nå har jeg masse forskjellig og ser fram til en gnissefri sommer.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:24   #118
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg måtte bestille to sorte også fra Underworks, men da er jeg godt dekket.

Gammel 21-06-09, 21:51   #119
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Heh, disse hadde jeg helt glemt, men nå ble jeg så inspirert at jeg kjøpe en 4-inch hvit. Og ble utrolig stresset på tanken at jeg antagelig burde kjøpe både 4-inch og 9-inch i alle tre fargene.

Gammel 21-06-09, 21:53   #120
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Den beige kan jeg styre meg for, men jeg har anskaffet meg hvit og sort i begge lengder.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.