Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fullfører du det du begynner på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 11:55   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fullfører du det du begynner på?

Jeg er ingen av delene, så her skjer det ikke mye.

Gammel 22-06-09, 12:34   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok en personlighetstest da jeg ble ansatt her jeg jobber nå. Jeg scoret 0 poeng på ferdigstilling Synes ikke dette er tilfellet, men jeg har nok tendensen til å ha masse flotte tanker og idéer som bruker fryktelig lang tid på å bli ferdig. De blir ferdige, men det tar så utrolig mye lenger tid enn man hadde tenkt. Mannen ferdigstiller et prosjekt før han starter på et nytt. Det anser jeg vel egentlig som fordelaktig.

Gammel 22-06-09, 12:38   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er ingen av delene, så her skjer det ikke mye.

Du og jeg, Pingis. Men Temmern både igangsetter og fullfører, det skal han ha.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 12:56   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

På hjemmefronten er jeg igangsetter og pådriver mens mannen er ferdigstiller, noe som fungerer veldig fint. På jobb er jeg mer en ferdigstiller.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 13:20   #5
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg er litt av begge deler, det vil seia at eg har ein tendens til å ha fleire prosjekt gåande samtidig, og derfor tar det si tid å bli ferdig. Har noko blitt utsatt ein gong, så har det ein tendens til å bli utsatt på ubestemt tid.

Sambo er god på å utsetja ting, og om prosjekta kjem i gong, så blir dei gjerne kraftig forseinka undervegs. Eg fullfører dei ikkje for han, såpass har eg lært! Til slutt så blir tinga gjort, ellers så får det berre vera. Eg fekk aldri sommardekk på bilen sist sesong, for å seia det slik.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.