Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 12:14   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

I likhet med deg, Mokkmokk, skal jeg prøve å komme i forkant av hendelser, og faktisk ha fødselsdager, merkedager osv klart for meg. Min gave til meg selv i år var en ny kalender, og den er allerede i bruk.

Jeg ble litt overrumplet av Hallgeir Opedals kommentar i Dagbladet Søndag, og kaster meg også på tanken om at jeg skal ha mindre dårlig samvittighet og leve mer mens jeg gjør det!

Gammel 01-01-07, 12:41   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen. Jeg bare fortsetter som før og satser på at det blir bra.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:55   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg ble litt overrumplet av Hallgeir Opedals kommentar i Dagbladet Søndag, og kaster meg også på tanken om at jeg skal ha mindre dårlig samvittighet og leve mer mens jeg gjør det!

DET skal jeg og ... leve litt mer i nuet rett og slett...

Men i tillegg har jeg et mål om å få kommet meg dit jeg vil i vekt, og sørge for trivsel i jobb .. (enten i den jobben jeg har, eller skaffe meg en ny)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 18:17   #4
mammatherese
Snart STOOOOR

mammatherese sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
mammatherese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja jeg har vel det....

jeg og mannen har sammen og tilbringe mer kjæreste tid sammen... ikke bare mamma, pappa, kollega tid... Der er vi allerede godt i gang da vi har bestillt konsert billetter til Februar.

Også har jeg ett jeg vet jeg må jobbe med... så det blir langsiktig på en måte... Ikke la meg "plukke på nesen" mer. er jeg uenig i en ting skal jeg si i fra og ikke bare gi meg i diskusjoner hele tiden... kanskje forvente litt tilbake når jeg står på pinne for andre hele tiden... Men som sagt dette må jobbes med...

mammatherese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:11   #5
ingis
Fullverdig medlem

ingis sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bli flinkere til å trene for at kroppen skal bli strammere.
Holde vekten.
Mer kjærestetid med mannen.
Bli litt mer ryddigere

Gammel 01-01-07, 20:32   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et nyttårsforsett som jeg vet jeg kommer til å holde, nemlig å drikke mer rødvin enn jeg gjorde i 2006.

Og så skal jeg ha en "hvit" januar som innebærer at jeg ikke skal spise sjokolade hele måneden. Den blir værre. Så langt har jeg klart meg i dag (før jeg la meg i natt og!) til tross for mye restesjokolade etter julen. Inkludert den skåla med Twist som står innen rekkevidde.

Så har jeg et håp for året, som innebærer et ønske om å få en konkret jobb.

Så har jeg også et mål for året, som jeg nok må jobbe mye med, og det er å begrense kjefting og mas på Andungen, og finne andre og forhåpentligvis mer velfungerende metoder.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.