Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Trimmer du mustasjen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Trimmer du barten?
Ja 40 26,67%
Nei, har ingen bart å trimme 84 56,00%
Nei, det gidder jeg ikke 26 17,33%
Er mann, så saken blir litt anderledes. 0 0%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 23:18   #21
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trimmer du mustasjen?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Nei, men jeg må pleie (les: smøre med solfaktor 100 eller no`!) de mørke pigmentflekkene som er forma som en bart, som jeg får på overleppa/under nesa når jeg soler meg! Lekkert...

Akkurat sånn bart har jeg også. Samt en bartebror av enda større dimensjon tvers over panna.

Gammel 22-06-09, 23:18   #22
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Trimmer to freske gjeddehår som vokser jevnt og trutt under haka. Har ikke bart.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:20   #23
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjeddehår?

Har verken bart eller skjegg, men skulle det noen gang dukke opp, så skulle det definitivt blitt trimmet bort, ja. Eller trimmet, det er vel bare å pynte på det - det hadde blitt hardt og brutalt fjernet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:37   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Jeg har vel noen lyse dun der, som ellers i ansiktet, men det ville aldri falt meg inn å fjerne dem. Ikke håret på armene heller.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:43   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg har også pigmentflekkbart. Jeg bryr meg ikke.

Jeg også, og jeg klarer ikke la være å bry meg. Det ser virkelig ut som en bart altså. I fjor sommer var det til og med en fyr som kommenterte at jeg burde barbere vekk barten min. Men det går jo ikke.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:45   #26
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg bleker min.
Har ikke akkurat bart da, men siden barna kom har jeg fått tendens til noe mørkere hår. Er fornøyd med å bleke den. Selv om hårene fortsatt er der, og er synlige, så synes jeg det er naturlig med hår i ansiktet.

Dersom de blir tjukke og ordentlig mørke, kan det nok tenkes at jeg vil vokse. Men foreløpig er jeg veldig fornøyd med bleking.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:49   #27
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg bleker min.
Har ikke akkurat bart da, men siden barna kom har jeg fått tendens til noe mørkere hår. Er fornøyd med å bleke den. Selv om hårene fortsatt er der, og er synlige, så synes jeg det er naturlig med hår i ansiktet.

Dersom de blir tjukke og ordentlig mørke, kan det nok tenkes at jeg vil vokse. Men foreløpig er jeg veldig fornøyd med bleking.

Hvordan bleker du?

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:54   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lite hårete både på kroppen og i fjeset, men de siste par årene (altså etter at jeg fylte 40) har jeg fått ett stivt (lyst) hår på overleppen som dukker opp med jevne mellomrom. Jeg kjenner det lenge før det er synlig, og det er superirriterende. Kan ikke la være å prøve å nappe det ut, noe som ofte ender med et lite sår fordi jeg leter rundt med pinsetten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:54   #29
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, egentlig ikke. Har lys, og ikke spesielt kraftig hårvekst, men det hender jeg napper bort et hår eller to hvis de irriterer meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:55   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg også, og jeg klarer ikke la være å bry meg. Det ser virkelig ut som en bart altså. I fjor sommer var det til og med en fyr som kommenterte at jeg burde barbere vekk barten min. Men det går jo ikke.

Makan til tulling!

Gammel 22-06-09, 23:56   #31
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Hvordan bleker du?

Med et blekemiddel for ansiktshår som jeg kjøpte på parfymeriet.

*lete, lete* Silkia hair bleaching crem, heter det visst.

Jeg måtte spørre etter det, og de hadde det godt gjemt under disken. Ganske skambelagt det der, skjønte jeg.
Damen bak disken hvisket fortrolig til meg at det var mange av "våre nye landsmenn, eh, kvinner" som kjøpte dette.

Det er to komponenter som du blander sammen for hver gang, så holdbarheten blir veldig god. Den er drøy og ikke veldig dyr, men jeg husker ikke prisen akkurat (kjøpte for ca halvannet år siden).

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:57   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei. Jeg har vel noen lyse dun der, som ellers i ansiktet, men det ville aldri falt meg inn å fjerne dem. Ikke håret på armene heller.

Jeg vokser håret på armene. Bare et par ganger i året, men jeg liker ikke at hårene der blir FOR lange.

Gammel 23-06-09, 00:02   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde definitivt gjort det om jeg hadde en.

Gammel 23-06-09, 00:03   #34
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, ingen bart her.

Gammel 23-06-09, 00:03   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Vokse håret på armene?

Jeg tror jeg er den reneste hulder, jeg altså. Lista over forsømte områder begynner å bli lang.

Gammel 23-06-09, 00:05   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, selv om de er lyse.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 00:08   #37
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har pigmentering på yttersiden av øynene jeg, og ble spurt av svigermor sist vi var der om jeg hådde fått blåøye.
Pigmentering er ikke gøy, og jeg klarer heller ikke å la være å bry meg om det.

Gammel 23-06-09, 00:09   #38
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har, per i dag, ikke noe å fjerne, hverken på overleppen eller haken. Heldigvis, for jeg synes det er nok pes med legger, armhuler, bikinilinjen og øyenbryn ...

Gammel 23-06-09, 00:14   #39
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vokse håret på armene?

Jeg tror jeg er den reneste hulder, jeg altså. Lista over forsømte områder begynner å bli lang.

Stusser du ikke halen engang?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 00:27   #40
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lite hårete, men har i de siste årene blitt veldig opphengt i de få ansiktshårene som dukker opp sånn dann og vann. Så jeg napper når det trengs.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.