|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sykle fra Hirtshals til Skagen med barnDet er en helt super tur! Har syklet den mange, mange ganger. Ca 5 mil, men det føles ikke sånn. Man sykler på sykkelstier (de er vanvittig mye bedre enn sykkelstiene i Norge), grusveier og veier med veldig lite trafikk. Løypa er lagt bort fra hovedbilveiene.
![]() |
![]() |
#4 |
madmanized
![]() Sv: Sykle fra Hirtshals til Skagen med barnJeg presiserer at jeg ikke har syklet med barn, men slik jeg husker det gikk den turen veldig lett og greit. Om man kommer til Hirtshals med morgenbåten, burde det være overkommelig.
![]() |
![]() |
#5 |
madmanized
![]() Sv: Sykle fra Hirtshals til Skagen med barnHer er en link til Bunken camping. Det står at det er ca 1,5 mil fra Skagen.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sykle fra Hirtshals til Skagen med barnDet er kjempefint å sykle den strekningen, men kan være veldig veldig tungt i motvind.*erfart* Fint å ta kort strekning hvis det viser det å blåse veldig, med mindre man har vinden i ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sykle fra Hirtshals til Skagen med barn
Går det tog direkte fra Hirtshals til Skagen? Jeg lurer på om man ikke må til Hjørring og via Fredrikshavn for å komme til Skagen med tog? Jeg skal ikke påstå noe altså, men jeg tror kanskje det er sånn. Jeg er ganske sikker på at busser kan ta med sykler oppover. Det går busser ganske jevnt mellom Hirtshals og Skagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|