Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skatten min er klar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 19:54   #21
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skatten min er klar

Har ikke fått noe brev eller lignende, så spent på om vi får pengene nå eller i oktober.

Gammel 22-06-09, 20:12   #22
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååååå nå ble jeg glad! Visste at jeg skulle få igjen, men det var 5000 mer enn jeg husket - yeeeessss! Da blir det fint å få ferie gitt.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:15   #23
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

-7500 ble til +4500 så jeg er meget fornøyd. Kun nå jeg kan være fornøyd med å være pendler.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 20:26   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Får ikkje noko til høsten uansett. Hmpf. Er ulempen med å ha ein mann som driver enkeltmannsforetak.

Gammel 22-06-09, 21:12   #25
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min er også klar, men ikke på konto ennå da. Men du mente bare at den var klar, så mener du på altinn? Jeg får alt elektronisk nå, så fikk en sms og gikk inn å der sto den klar og at beløpet ville bli satt på min konto.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 21:56   #26
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg fikk også sms i formiddag at den var klar.
Logget inn på Altinn nå og ja jeg er fornøyd.

Er det i morgen de kommer på konto?

Gammel 22-06-09, 22:01   #27
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Jeg aner jo så klart ikke hvor mine koder er, så jeg må smøre meg med tålmodighet. Dvs, jeg bestilte nye på fredag, så jeg håper jeg får det i morgen sånn at jeg får gå inn og sjekket.
Jeg håååååper virkelig jeg får skattepengene nå i juni, selv om det er kjekt med penger i oktober også, så vil jeg heller ha de nå ettersom vi snart skal på ferie.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:08   #28
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi får igjen en god slump med penger, men de går til skifting av utvendig panel på huset.

Gammel 22-06-09, 22:25   #29
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får igjen ca. en månedslønn, men det skal rett inn på sparekontoen som en buffert.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:49   #30
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får vite det til høsten, slik er det når mannen er selvstendig.

Men, jeg får da tilbake noen tusen i oktober, samme egentlig, da de settes til side uansett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 22:51   #31
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hvor kan man sjekke det? Adresse takk.

Gammel 22-06-09, 22:53   #32
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

uff, nei. Jeg får vel 10.000 i restskatt så det er ingenting å sjekke i forkant.. om det blir mindre så er det jo kjempefint, det.

Gammel 22-06-09, 22:58   #33
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sjekkes på skatteetaten.no.

Men jeg får ikke opp noe når jeg klikker på linken. Andre som har trøbbel?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 23:15   #34
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt årvåkenhet snudde tusen i minus til sju tusen i pluss!

Gammel 22-06-09, 23:20   #35
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Min er klar, men jeg ventet faktisk ikke at den skulle være det før i oktober.

Gammel 22-06-09, 23:49   #36
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Bare jeg som ikke får til å registrere meg?

Gammel 23-06-09, 00:42   #37
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

280,- i restskatt kan man leve med. DET er bra beregnet det!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 00:44   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det ikke står på altinn nå, betyr det at man ikke får pengene før til høsten?

Gammel 23-06-09, 00:47   #39
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skatteoppgjøret er en fin ting!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-09, 11:01   #40
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvis det ikke står på altinn nå, betyr det at man ikke får pengene før til høsten?

Vi ringte og sjekket igår og det da sa de at man ville få beskjed fra igår og at det kunne ta flere dager før alle hadde fått beskjed.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.