|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg er en flip-flop kinda gal, og trenger noe behagelig å ha på beina i London i sommer. Regner med at vi kommer til å gå endel. Hva slags sandaler er best? Finnes det noen virkelig gode flip-plopper? Som i tillegg er fine?
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Fine sandalar som også er gode å gå i har eg til dags dato ikkje sett så eg følge spent med.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?De har noen fine "fotformaktige" på Bianco. Pass på at sålen ikke er av type flat lefse og at stroppene ikke er av type stiv plastikk, så er du på vei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?
|
|
|
#9 |
|
Bare sær
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Ta en tur på Birkenstock-butikken i Covent Garden (Neal Street tror jeg) den første dagen. Der finner du ihvertfall gode sko. Noen av dem ser ikke så verst ut heller.
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Eg har slike og dei er ok å gå i men ikkje sånn fantastiske at eg hadde brukt dei timesvis. Dessuten blir dei fort svette og klamme.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Hva med Fit-flop, da?
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Det var den tråden som inspirerte meg til å legge inn denne. Men det er jo sånne trene-sko, jeg vil ha noe behagelig, ikke noe som jeg blir så støl av at jeg ikke greier å gå dagen etter.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Neal Street!
|
|
|
#14 |
|
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Ikke jeg heller, men disse er absolutt verdt en test. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg er definitivt ingen flip-flopdame, men om du skal ha gode sko, så er merell helt fantastiske å gå med pga den gode dempingen
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Jeg skal selvfølgelig ha med converse også. Men blir det varmt slik som det kan være varmt i London, skal jeg ikke gå med converse.
Glorete in a bad way er absolutt bad, ja. Finnes de i sportsbutikker f.eks? Da kan jeg jo se om jeg finner noen som ikke er glorete.
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg har sånne fra Merrell. De har ikke så verst pen/komfortabel-ratio.
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Falkanger har Merell. Endel vanlige skobutikker har det vel tror jeg.
|
|
|
#20 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Til storbytrasking duger bare sneakers uansett hvor varmt det er, synes jeg. Jeg har vært i flere storbyer i stekende hete og joggesko (til nød ballerinasko fra Clarks) er det eneste jeg holder ut i hvis man virkelig skal traske mye. Så har jeg finere sko i vesken for enkelt bytte når jeg vil se fin ut på ettermiddagen. Det fungerer ypperlig. Det er mulig Camper har noen behagelige sandaler/flip-flop-typer, men det kommer jo an på om man er en Camper-type. |
|
|
|
![]() |
|
|