Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du øllebrød?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du øllebrød?
Daglig 42 30,00%
Ganske ofte 65 46,43%
Det hender 2 1,43%
Aldri 4 2,86%
Flere ganger om dagen 2 1,43%
Jeg skriver limericker om øllebrød flere ganger om dagen 7 5,00%
Dustebrød! 12 8,57%
Det heter bøllebrød med stum b, din dustefisk! 6 4,29%
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 17:07   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du Winerbrød?

WiEnerbrød er vondt. Det er tørt, søtt, klissete og har brekkelsesverdig fyll.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 17:09   #42
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte "dustebrød", men det er bare fordi jeg ennå ikke har fått spist ordentlige, luftige, flassende wienerbrød som er glutenfrie. Når jeg en dag knekker den koden, kommer jeg nok til å spise det daglig i perioder (dvs så lenge fryseren er full).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 17:59   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte det hender, men jeg kan ikke huske sist det skjedde. Men aldri blir også feil for skulle jeg få et rykende ferskt wienerbrød foran meg så skulle jeg definitivt spise det opp. Men jeg foretrekker egentlig skillingsboller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:15   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dustebrød er det korrekte svaralternativet. Hva er premien? Skillingsbolle?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:30   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Toffen, du skal få kake av meg hvis du gjør det! :lover: Eller rødvin eller nye sko eller en tur til Sibir. Whateverittakes! :vondt i sjela:

Hva med å gi henne w? :harlestblogg:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:41   #46
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

torsk

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 18:46   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja og ja.

Gammel 24-06-09, 19:08   #48
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

åhhh... nå ble jeg sulten og må ut og handle..... rosinboller

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 19:41   #49
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Aldri. Er det ikke bare gamle mennesker som spiser det?

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:04   #50
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha jobbet i konditori hvor jeg så hvor gyselig mye smør som er inni ett enkelt brød så har jeg ikke makta å spise det - husker det smakte utrolig godt da, men...

Gammel 24-06-09, 20:10   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamzen, her.

Aldri. Er det ikke bare gamle mennesker som spiser det?

Ouch.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:15   #52
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svarte det hender, men det er lenge siden nå.

Gammel 24-06-09, 20:26   #53
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Han bommet vel strengt tatt i tysk, Tåtti.

Wien er i Østerrike, men ok.. Og så er det dansk. Danish pastry, you know.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 20:44   #54
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøper det aldri selv, men spiser om jeg får det servert. *søtmoms*

Gammel 24-06-09, 21:02   #55
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

NEI!

Da jeg arbeidet i Kirken Den Norske var det stadig vekk minnesamvær på menighetshuset der vi hadde kontorer, og minnesamværdamene kom alltid inn med rester til oss. Det var godt der og da, men etter at jeg sluttet har jeg aldri orket det, uansett hvor desperat jeg er etter søtt.

JEg har nemlig ett prinsipp: Det er greit å legge på seg pga av ting man liker (les: jeg er potetgullholiker) men ikke greit å legge på seg pga ting man ikke liker, men som man spiser likevel.

Gammel 24-06-09, 21:15   #56
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, men bestemor gjør. Daglig.

Daglig?

Jeg spiser det iblant.

Gammel 24-06-09, 21:34   #57
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte på det eneste alternativet som hadde stavet wienerbrød riktig.

Gammel 24-06-09, 22:39   #58
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender hvis jeg får det servert, men selv da prøver jeg å la være; det er vel nærmest noe av det feteste du kan finne og i mitt hode er det dårlig valuta for kaloriene. Jeg synes det er godt, men ikke godt nok.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 22:49   #59
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Hjemmelagde wienerbrød er nydelig!
Spiser det så godt som aldri da vinterreservene mine fremdeles holder seg godt fast, enda det er langt mot sommer

Kjevle ut en plate butterdeig, legg på frosne bær og vanliljekrem, stek på 200 grader ca. 15 min. Rasp sjokolade over. Nyt din hjemmelagde wienerstang

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 23:14   #60
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et liite wienerbrøøød fra Størens Bakeri ...

Nei takk.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.