Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leiligheta på Kreta

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 19:41   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leiligheta på Kreta

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Åååhhhh så utrolig fint Vimjer!!!
Kjempeflott sted
Blir nok mange turer dit fremover tenker jeg
Er leilighetene ferdige?
Ser så nye og fine ut

....nå ble jeg ganske misunnelig ja

Leilighetene er helt nye, ja. (og ferdige) Omtrent halvparten er solgt.

Det blir mange turer dit i løpet av 2007. Vi tar først ei uke i påsken. Da mest for å kjøpe resten av møblene og inventaret. Vi må ha alt på stell før jeg drasser med meg den ene venninnegjengen etter den andre nedover.

Ellers er grovplanen to uker i juni og to uker i aug/ sept., da med barn.
Mannen og jeg tar oss kanskje ei uke i november. Jeg har sju uker ferie og noen uker avspasering dette året, og skjønner jo at jeg trenger det.

FP-tur kan sikkert også presses inn i programmet. Hvorfor ikke?! Vi lever en gang og alle slags begrensende hemninger bør man legge vekk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.