|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg tar det på mens jeg begynner å kjøre, dvs at farten ligger på 5 km/t og jeg er fastspent før jeg rekker å få bilen ut på veien. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?
Jepp. Akkurat sånn er det. Det var noe av det første vi lærte på kjøreskolen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Smugleser
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Etter at jeg har startet, før jeg kjørere.
|
|
|
#44 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?tar det stort sett på samtidig som jeg setter bilen i bevegelse. Noen ganger kan jeg ha kjørt litt ut i gata her før de kommer på.
|
|
|
#45 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg må vri om nøklen og vente noen sekunder før jeg starter bilen, da blinker det "ta på bilbelte", og det gjør jeg. Det blinker og piper voldsomt om jeg ikke tar det på raskt.
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Rygger ut bilen og tar på beltet samtidig som jeg begynner å bevege meg (bilen) framover. Er bare snakk om noen meter og aldri høy fart. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Leser
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg også rygger uten belte. Det er egentlig en uvane, men det blir nå slik. Jeg synes det er litt koselig også fordi faren min rygget også bestandig uten belte.
|
|
|
#49 |
|
Glad
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Hender seg at jeg tar det på mens jeg kjører mot gatekrysset vårt. Men regelen er selvfølgelig at man skal ta det på før man kjører. Kan noen hjelpe meg å si det til mannen min?
|
|
|
#50 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg tar det på meg helt pr. refleks når jeg ruller ut av fellesgarasjen. Ikke før; det er så trangt å rygge der.
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Tar det på før jeg kjører.
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg rygger ut og tar på beltet i det jeg begynner å kjøre fremover.
|
|
|
#53 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Jeg rygger ut uten beltet på, som jeg har lært av kjøreskolen. Mens jeg sakte ruller fremover tar jeg på meg beltet og det er på før jeg er ute av parkeringshuset vårt. Men jeg tar det ikke på i stor fart, dette er bare i krabbefart.
|
|
|
#54 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Ta på bilbeltet er det første jeg gjør når jeg setter meg inn i en bil. Vrir ikke om nøkkelen en gang før jeg har tatt på selen. Føler meg også veldig naken uten belte
|
|
|
|
#55 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Ja, det gjør jeg ofte. Jeg ser ikke problemet. Jeg kan tenke meg langt verre ting som distraherer i trafikken enn å ta på seg bilbeltet i 5 km/t. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Vi har meget trang fellesgarasje i kjelleren. Å manøvrere bilen krever hele min konstentrasjon, så beltet festes før jeg starter bilen.
|
|
|
|
#57 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Tar dere på dere bilbeltet i fart?Nei, men det hender jeg rygger uten...
|
|
![]() |
|
|