|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Solarium med seksåring på slepHvordan kan man gjøre det?
|
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Solarium med seksåring på slep
Håper på sol ute i stedet?
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solarium med seksåring på slepJeg blir ikke brun av den solen. Bare råsa, og så hvit igjen. Kan bli skikkelig rød om jeg sitter lenge, men siden jeg ikke liker å sitte i sola, så er det bedre med en halvtime i solarium et par-tre ganger.
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Solarium med seksåring på slepSier meg enig med skremmeren. ER jo smertelig klar over at du bor i hillbillyhelvete og at solarium sikkert ikke er tilgjengelig der du bor, men er man på jentetur, så er man på jentetur. *sær og vanskelig*
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Sv: Solarium med seksåring på slepHvis du ikke vil ta henne med inn, og du ikke vil at hun skal være utenfor, så er egentlig saken grei. Da lar du være. Pluss at det er jentedag. Da synes jeg at hun skal slippe å kjede seg mens du gjør en ting som bare gagner deg selv.
|
|
|
#11 |
|
Lett rørt
|
Sv: Solarium med seksåring på slepJeg hadde ikke tatt sol om jeg var på kosetur med andre enn bare meg selv. Ikke at jeg hadde tatt sol uansett, det er jo harry.
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepFinnes mange gode selvbruningskremer nå. Skrubb deg litt først og ha på en god bodylotion. La den trekke godt inn i huden deretter tar du på S. bruningskremen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepTa Malin med på shopping og kjøp en flaske brun-uten-sol. Så sprayer du deg litt når du kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Solarium med seksåring på slepKlart du dropper solariumet! Dessuten blir du nesten ikke brun av den tiden du kan ligge der, om huden din er så rosa som du sier. Ergo vil din for andre usynlige brunfarge, som dessuten varer kjempekort, aldri kunne oppveie tapt jentetid i byen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solarium med seksåring på slepMin brunfarge blir ikke noe annerledes i solariet enn i sola, i hvert fall. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Solarium med seksåring på slep
Det er da ikke noe forskjell på fargen man får i solarium eller i sola ellers...? Har aldri vært noe forskjell på meg i allefall. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solarium med seksåring på slepJa, jeg innser vel egentlig at det ikke går. Jeg fikk bare et lite innfall. Har jo ikke tatt sol siden jeg var 16, så det er liksom ikke noe jeg finner på hver dag.
|
|
![]() |
|
|