|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteMannen og jeg skal spise ute på lørdag, og jeg hadde egentlig bestemt meg for spisested, men nå er det jo meldt så varmt vær, at jeg tenkte at det kunne vært ok å sitte ute og spise. Men hvor?
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg mener Oslo Spiseforretning i Gamlebyen har terrasse der man kan reservere bord. Ekebergrestauranten har vel også.
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord ute
Menyen ute på Ekebergrestauranten er enklere enn den man får inne, mener jeg - dersom det har noe å si, da.
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteHar ikkje noko tips men vil berre seie kos dokke!
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#8 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteOfte får man vel ikke reservere bord ute, men om man gjør det er Oslo Spiseforretning et godt alternativ. Veldig hyggelig og ganske privat der. Det er som å sitte i en bakgård. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Jeg har sett på bildene, og jeg ser bare en helt vanlig uteservering der, sånn type pils-og-kaffe-uteservering. Men har de en restaurantdel ute også, altså?
|
|
|
#10 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteStrand restaurant har knallgod mat, ligger rett ved sjøen (så jeg regner med at det blåser behagelig). Om de har gode stoler og parasoll ute vet jeg ikke, men du kan jo kjøre innom og sjekke? (Dog er det ikke i Oslo, men gjør det så mye?)
|
|
|
#11 |
|
Princess Skids and Scars
|
De serverer mat ute også ja. Men det er ikke en fin-fin restaurant som Bagatelle o.l. Den er mer kul, god mat og bra stemning. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Textrovert
|
Kul er OK. Så lenge det er behagelig å sitte der og ikke for shabby.
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg vet at det er en fin restaurant. Men mange fine restauranter har jo en uteservering som er av det mer casual slaget. Men jeg skal ringe dem nuh og høre hva de sier.
|
|
|
#15 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteStrand har god mat! Serverer de breiflabb enda, bør det bestilles!
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteDen tenkte jeg også på. Obs, ikke lov å ha med hund ( |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har ikke vært på Süd-Øst, men det har kanskje roet seg litt der, så det ikke er så kaotisk fullt som i starten. Jeg hørte nemlig en del skrekkhistorier.
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg ville ha ringt til Vognmand Nilsen på Grønland. Maten er upåklagelig. Jeg vet ikke om man kan bestille bord ute, men de har i hvert fall spiseplasser ute så det går an å høre.
|
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Jeg spiste der i går, vi fikk sitte ute og spise. Uheldigvis var ikke maten min spesielt god, men de som spiste noe annet var veldig fornøyde.
|
![]() |
|
|