Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som har erfaring med selvbruningskrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-09, 17:20   #1
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Noen som har erfaring med selvbruningskrem?

Hva er tipsene for å få et godt resultat og jevn farge med selvbruningskrem? Eller er selvbruningskrem bare noe herk?

Orker ikke/ får ikke tid til å sitte og sole meg, men er heller ikke så begeistret for å være så blek som jeg er.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 17:51   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har erfaring med selvbruningskrem?

De til Dove som er blandet med fuktighetskrem er lette å få jevne, kan være en idé å skrubbe kroppen først for å få av døde hudceller og sånt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 19:51   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De til Dove som er blandet med fuktighetskrem er lette å få jevne, kan være en idé å skrubbe kroppen først for å få av døde hudceller og sånt.

Enig
Jeg ligger aldri og soler meg, men får stadig høre at jeg har en flott brunfarge. Bruker Dove som gir gradvis farge,og smører meg med den noen ganger i uken. Det blir ikke skiller med den, men vær obs på å ikke ta for mye krem på knær og albuer. Da kan det bli litt mørkerer enn det som pent er ....

Gammel 25-06-09, 20:08   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kan også anbefale Dove sin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 20:59   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

skrubb først, smør med rikelig vanlig fuktighetskrem og så selvbruneren. Funker som bare det.

Gammel 25-06-09, 21:35   #6
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ACO sin, som nok er en tilsvarende variant av Dove sin. Fuktighetskrem, med litt selvbruner, gir ørlitt farge til lyseblå legger, og ingen skjolder. Alle andre selvbruningskremer blir for mørke for meg, og jeg klarer ikke å unngå skjolder.

Gammel 25-06-09, 22:20   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg bruker ACO sin, som nok er en tilsvarende variant av Dove sin. Fuktighetskrem, med litt selvbruner, gir ørlitt farge til lyseblå legger, og ingen skjolder. Alle andre selvbruningskremer blir for mørke for meg, og jeg klarer ikke å unngå skjolder.

Ah, en blåhvit frende som liker denne! Da må jeg virkelig snart driste meg til å ta korken av min. Erfaringen med selvbrunere er mildest talt elendig, og som regel har det endt med veldig tykke strømpebukser i uker etterpå.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 22:42   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, en blåhvit frende som liker denne! Da må jeg virkelig snart driste meg til å ta korken av min. Erfaringen med selvbrunere er mildest talt elendig, og som regel har det endt med veldig tykke strømpebukser i uker etterpå.

Jeg er så fornøyd med den, at jeg tilogmed har kjøpt meg hvite sko og hvite tights, til en lilla tunika! Brun blir jeg ikke, men blåskjæret blekner litt, og antar en mer hvitaktig farge, som i dårlig lys kan oppfattes som helt grei.

Gammel 25-06-09, 22:43   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også, og den er god! Jeg skrubber en gang i uka hvis jeg smører med den annenhver dag, så blir jeg ikke orange.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 22:46   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så fornøyd med den, at jeg tilogmed har kjøpt meg hvite sko og hvite tights, til en lilla tunika! Brun blir jeg ikke, men blåskjæret blekner litt, og antar en mer hvitaktig farge, som i dårlig lys kan oppfattes som helt grei.

Det høres perfekt ut! Jeg ønsker ikke å fremstå som brun, men noenlunde hvit hadde vært greit.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 22:56   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spray er lettere å fordele enn krem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:32   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke til Dove, men liker bodyshop sin. Evt så kan du kjøpe den en spraytanboks. Det blir finest og jevnest.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:43   #13
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Spray er lettere å fordele enn krem.

Den smitter ikke av på klær osv?
Og får man da brunfarge på alt som er? Kan jo stå inne i dusjen og ta på kanskje.

Hvilke sprayer er gode da?

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:45   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tancan er best!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 23:45   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Jeg prøvde en sånn spray engang. Det var, heh, veldig fint at jeg har veldig mørkt hår, så jeg kom unna med en svært mørk hudfarge uten å vekke oppsikt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 02:18   #16
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er veldig viktig å skrubbe kroppen og smøre den jevnlig så fargen ikke skjolder og flekker. Jeg smører albuer, knær og tær med fuktighetskrem, fordi det er lett at det blir for mye farge der.

Har testet selvbruningsskum fra Linda Johansen de siste ukene og er superfornøyd! Det beste jeg noen gang har prøvd. Den heter "very dark", men er absolutt ikke det. Den gir en veldig naturlig farge for meg som er ganske lys i huden, ingen skjolder eller annet tøys. (http://www.lindajc.com/Shop/?gruppe=28)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.