Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Michael Jackson er død ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-09, 09:17   #1
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Michael Jackson er død ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kjenner jeg blir litt provosert av alle "en pedofil er død, ikke noe savn akkurat"-utsagnene som florerer nå.

Enig. Jeg tror ikke en døyt på de ryktene. De familien ville bare tjene penger. MJ har alltid villet leve med barna, han var superglad i barn og hadde flest barn som sine venner.

Når det er sagt så er jeg imponert over alle bloggene, kommentarene og nettsidene hvor absolutt ALLE HYLLER han. Jeg har ikke lest noe pedo-greier noe steder jeg..

Gammel 26-06-09, 09:35   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg føler i forhold til denne nyheten. Musikken til MJ har fulgt meg fra jeg var liten og fram til i dag, så det er vemodig at mannen bak den geniale musikken er død.

Det er også trist å tenke på hvordan livet til MJ har vært, siden tiden som barnestjerne med en voldelig og kontrollerende far. De dårlige valgene senere i livet skyldes antakeligvis den spesielle barndommen, og av den grunn har jeg ofte tenkt at det er synd på han. Men å å være med å hylle mannen, ut over musikken hans, det klarer jeg ikke.

Jeg håper noen støtter og tar vare på barna hans nå som han er borte, og at de kan få et godt liv. Gjerne uten ansiktsmasker og slør.

Gammel 26-06-09, 09:39   #3
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Enig. Jeg tror ikke en døyt på de ryktene. De familien ville bare tjene penger. MJ har alltid villet leve med barna, han var superglad i barn og hadde flest barn som sine venner.

Nå jah. Jeg klarer ikke helt å se for meg MJ som den totalt uskyldige part i dette, og jeg kjøper ikke at han "bare ville være snill med barna". Men på den dag som denne velger jeg å hylle ham som en av tidenes største stjerner, et musikalsk geni er borte.

Gammel 26-06-09, 10:50   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Enig. De familien ville bare tjene penger. MJ har alltid villet leve med barna, han var superglad i barn og hadde flest barn som sine venner.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 10:58   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat det er jo heller en stor risikofaktor for at en person er pedofil enn at det er noe argument mot. Det kjennetegner pedofile at de har blitt sviktet av voksne, og identifiserer seg og er mer vendt mot barn.

Jeg vet ikke noe som helst hva MJ gjorde med alle disse guttene hjemme hos seg, men mitt barn hadde overhodet ikke fått lov til å være der uten tilsyn av meg eller barnefar.

Gammel 26-06-09, 11:03   #6
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

(Kilde: youtube.com)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 11:10   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Michael Jackson var en stor artist, med en stor tilhengerskare og et spesielt menneske med en spesiell oppvekst. Jeg har stor stor forståelse for at mange sørger over at han er borte.
Hvil i fred Michael Jackson.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.