|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...
Enig. Jeg tror ikke en døyt på de ryktene. De familien ville bare tjene penger. MJ har alltid villet leve med barna, han var superglad i barn og hadde flest barn som sine venner.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Jeg vet ikke helt hva jeg føler i forhold til denne nyheten. Musikken til MJ har fulgt meg fra jeg var liten og fram til i dag, så det er vemodig at mannen bak den geniale musikken er død.
![]() |
![]() |
#3 |
Stiv
|
Nå jah. Jeg klarer ikke helt å se for meg MJ som den totalt uskyldige part i dette, og jeg kjøper ikke at han "bare ville være snill med barna". Men på den dag som denne velger jeg å hylle ham som en av tidenes største stjerner, et musikalsk geni er borte.
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
Akkurat det er jo heller en stor risikofaktor for at en person er pedofil enn at det er noe argument mot. Det kjennetegner pedofile at de har blitt sviktet av voksne, og identifiserer seg og er mer vendt mot barn.
![]() |
#6 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Michael Jackson er død ...(Kilde: youtube.com)
![]() |
![]() |
#7 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Michael Jackson er død ...Michael Jackson var en stor artist, med en stor tilhengerskare og et spesielt menneske med en spesiell oppvekst. Jeg har stor stor forståelse for at mange sørger over at han er borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|