|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Quiet, please
|
Sv: Ny solkrem-test!
Tullinger.
|
|
|
#22 |
|
Lett rørt
|
Nei, det burde ikke være lov!
|
|
|
#24 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Ny solkrem-test!Kom også over testen idag, og tenkte å legge den ut her.
|
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Ny solkrem-test!Vi har brukt Vichy Children spray de siste årene, den er heldigvis godkjent. Synes den er lett og fin og lite klissete.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 22-06-09 kl 19:13. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Som jeg sa litt lenger opp: disse kremene er testet av Grønn Hverdag tidligere, og så lenge de ikke har endret ingrediensene vil de komme like godt ut som før. Det er bare å sjekke de tidligere testene.
|
|
|
#27 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Vi har både Babyline og Anglamark fra Coop - syns de er veldig bra.
|
|
|
#28 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Aha!
|
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Ny solkrem-test!Dr Hauscha kom hvertfall godt ut av det i UV-filter-testen, og jeg sjekket innholdet for det stoffet som det er snakk om her, og jeg kunne ikke se det der, så da fortsetter jeg med den med god samvittighet.
|
|
|
#30 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ny solkrem-test!Jeg var hos Coop i dag jeg og ville kjøpe solkrem, men de hadde ikke sitt eget merke, bare alle mulige som ikke greide seg så bra i testen. Hvor i all verden får man kjøpt dette da?
|
|
|
#31 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!NB! Denne testen har ikke fokus på allergener, så solkremene som kommer bra ut _kan_ være veldig allergifremkallende på tross av at de scorer høyt.
|
|
|
#32 |
|
ekstremt trøtt
|
Det er ikke solbeskyttelsen som er testet i testen her så det er nok ikke forklaringa.
cosmica (regner med at det er den du har kjøpt) fungerer veldig bra på allergiske personer. Jeg vet ikke hvordan disse andre er, men babyline var ikke så bra for oss.
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#34 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Kjapp kommentar til Billa og alle andre, fra en som jobber i Grønn Hverdag, og som har jobbet mye med denne testen: Jo da, vi har fokus på allergener også, og testvinnerne inneholder ingen antatt allergifremkallende stoffer. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ny solkrem-test!Nå har jeg filleristet innkjøpssjefen til Coop fordi solkremen er umulig å få tak i. Jeg må kjøre minst 40 km for å få kjøpt den og jeg bor ikke akkurat ute i skogen oppe ved vidda.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ny solkrem-test!Jeg vet det, Nenne - det er skikelig dårlig. Jeg har vært både på Coop og Mega og ingen av dem hadde den. I tilleg var jeg på OBS!, men der glemte jeg å sjekke, så akkurat den får jeg ta på egen kappe.
|
|
|
#38 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Jeg fant solkremen på Obs. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Jeg fant også coop sin på obs, og jeg synes den er lettere å smøre ut en dr. hauschka sin. |
|
|
|
![]() |
|
|