|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Michael Jackson er død ...
Og av samme grunn er det helt idiotisk å si at en pedofil er død - og godt er det. Vi kjenner ham ikke, vi vet ikke noe og spekulasjonene blir derfor bare meningsløse og unødvendige. Også etter hans død. Sist redigert av Skremmern : 26-06-09 kl 13:29. Årsak: Jeg skulle egentlig kvåote Blondie. :gruble: |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Michael Jackson er død ...Hans liv og hans tidlige død kommer til å holde liv i rykter og spekulasjoner så lenge folk husker ham. Og han vil bli husket lenge, det er det liten tvil om. |
|
|
|
#63 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Jaja. JEg ble forskrekket, men tar det med stor ro. Håper barna hans får en så normal oppvekst som mulig.....
|
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Michael Jackson er død ...Iset - han inngikk forlik og betalte erstatning den første gangen altså. |
|
|
|
#66 |
|
Mother of Dragons
|
Tja, det var vel ganske åpenbart at han hadde en pedofil legning. Men det er langt i fra alle med pedofil legning som er overgripere, så det skal man jo være litt mer forsiktig med å påstå.
|
|
|
#67 |
|
Nymotens gammeldags
Ja det gjorde han og det gjør meg litt skeptisk til hele saken. For hvilke foreldre inngår økonomisk forlik og lar en mann som har forgrepet seg på barnet sitt gå fri? Nå vet jeg ikke hele historien her, og de kan jo ha vært veldig fattige eller whatever. Men jeg synes ikke det at han inngikk forlik viser at han er mer skyldig enn om han ikke gjorde det.
Var det åpenbart? Fordi han sov med barn i senga? Jeg tror ikke han var pedofil.
|
|
|
#68 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Jeg syns ikke det passer seg rett etter hans død å spekulere om hva han har gjort og ikke.
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Sv: Michael Jackson er død ...Jeg kan dele lillebrors reaksjon:
|
|
|
|
#73 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Michael Jackson er død ...Jeg tror overhodet ikke Michael Jackson var pedofil. Jeg tror, fra dypet av mitt indre, at han ble så preget av sin suksess at han ikke klarte å utvikle seg normalt - sosialt sett. Hans omgang med barn har dekket et behov for samvær han trolig ikke kunne finne hos andre. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Jeg tror de fleste vil tenke seg om mer enn en gang eller ti før de utsetter et traumatisert (hvis det er sant) barn for belastningen av en rettssak. Og enda mer en rettssak mot en så kjent person. Det er en grunn til at de fleste voldtektsoffere for eksempel ikke orker å gjennomføre noen rettssak etterpå. Så når de da tilbys en løsning som mange vil tenke at er en innrømmelse - samt nok penger til at de kan løse de problemene som overhodet kan løses med penger resten av livet til denne ungen så skjønner jeg uendelig godt at de velger en sånn løsning. |
|
|
|
#75 |
|
Passiv
|
Men sånt som dette skremmer meg. |
|
|
|
#76 |
|
Sperret
Jeg tror at det at han betalte erstatning var en måte å bli ferdig med elendigheten på - hverken mer eller mindre. Alt må ta en slutt, og noen ganger ofrer man seg for andre, og for å sette et punktum. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Sperret
Selvsagt kan det være sånn. Men noe inni meg roper at han ikke er noen overgriper, men en sjel som har hatt behov for vennskap og tilhørighet. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Kan godt være - jeg vet ikke jeg.
Det er nettopp det. Du tror ikke det. Men hvis du ser deg rundt litt - kan du peke ut hvem av de du kjenner som er overgripere eller voldelige? For etter statistikken så kjenner du faktisk opptil flere du også. |
|
|
|
#79 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Michael Jackson er død ...MJ kan selvsagt ha vært en overgriper. Eller ikke. Poenget mitt er at jeg synes det er smakløst av folk å rope ut at han bare var en pedofil, så hvorfor bry seg, slik jeg har sett folk gjøre nå i det siste. Sånt hisser jeg meg opp over, uansett hvem saken gjelder.
|
|
|
#80 |
|
Passiv
|
Sv: Michael Jackson er død ...Iset - det er jeg enig i. Jeg er ikke tilhenger av å juble over at mennesker dør jeg heller. |
|
![]() |
|
|