|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)
Den videoen det er linket til her, er tatt i skjul, av noen med mobilkamera. Den har antakelig (nå gjetter jeg) blitt sendt av vedkommende til venner og kjente via MMS. Så har den blitt publisert på en åpen server (Google? YouTube?). Jeg vil gjette på at motivasjonen til vedkommende var noe sånt som jeg skisserer i innlegget mitt lenger oppe; han følte seg "viktig" som hadde disse bildene, og ville vise flest mulig hvor viktig han var - og det samme gjaldt antakelig alle han valgte å dele dem med.
|
|
|
#62 |
|
Come what may...
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Neppe denne videon ble tatt i skjul, jeg tror heller at det ble tatt for å vise andre at det virkelig skjedde. Men såpass dårlig kvalitet på videon, så det er helt umulig å se hva som virkelig hendte. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, man skulle jo tro det, men.. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#66 |
|
Ringskrømt
|
Åja. Så du reagerer ikke på at denne tråden ble lagt ut? |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Administrator
|
Google kjøper nok ikke videoer, det er brukere som deg og meg som poster filmene (med unntak av rettighetsbelagte filmer som noen ganger postes av rettighetshaver selv). |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Come what may...
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Så du tror at google aldri kjøper noe som helst for å være første man til å kunne vise ting på nettet? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ringskrømt
|
Hva har sletting med dette å gjøre? Jeg kan uansett ikke se at jeg har diskutert annet enn det du skriver om her. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Administrator
|
Neppe. Hvorfor skulle de det? Folk klør etter å dele uansett. I brukersamfunnene rundt YouTube, googlevideo, og bokmerkenettverkene er det status å være først ute.
Jeg ser ikke hvorfor vi skal ha en slik regel. Presentasjonen av forumet, og reglene vi har idag er dekkene nok for det meste. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Come what may...
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Jeg tror neppe at denne videon har blitt lagt ut gratis! Og hvorfor dem skal gjøre er helt klart en ting som mange VIL ha. Penger! |
|
|
|
|
|
#75 |
|
"De"
|
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Men herregud. Er dette noe å as/ze (
|
|
|
#76 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Enig meg Glitterchick. Det er ikke det at det er startet en ny tråd jeg reagerer på . Heller ikke linken i seg selv (selv om jeg ikke ønsker å se den). |
|
|
|
|
|
#77 |
|
"De"
|
Hyklersk? Unnskyld meg, men nå måtte jeg fnise litt. Snakk om å tillegge folks meninger.
|
|
|
#78 |
|
Elsker gamlis- godis
Ja, det er vel ikke så rart å tillegge folk meninger ut fra noe de skriver? Jeg sier ikke at jeg har rett, jeg sier at det framstår slik ut fra innlegget vedkommende har skrevet. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Administrator
|
Vi diskuterer hverken henging eller henrettelser i denne tråden. :åpplyser: |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Advarsel sterk video!! (Saddam hengning)Overskriften på tråden sier jo alt. Det er ingen som har presset noen til å åpne den, slik gjør man på eget ansvar.
|
|
![]() |
|
|