|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen som har malt en kjøkkeninnredning?Jeg har gjort det en gang, og det var litt av en jobb, men verdt det. Jeg demonterte alle dørene og pusset dem forsiktig med pussepapir. Så vasket jeg med salmiakk, grunnet med heftgrunn og malte to strøk med oljemaling. Jeg brukte en rulle fra Jordan som heter Ultimate Glatte underlag, liten rulle.
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Noen som har malt en kjøkkeninnredning?
Vi gjorde det også sånn. Samt malte inni skap og slikt (det var sånn plassbygd gammelt trekjøkken - bare dørene som lot seg ta av). Det var helt ærlig en grusom jobb. Aldri mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt en kjøkkeninnredning?Nok en god grunn til å kjøpe kompressor og malesprøyte. Så kan du jo tørke støv av vasene dine etterpå.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Noen som har malt en kjøkkeninnredning?
Akkurat det samme som husbonden sa, så nå har vi både kompressor og malesprøye. Ingen av delene har vært brukt, riktignok, men det kommer vel alltids en anledning.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Noen som har malt en kjøkkeninnredning?Vi har gjort dette i to leiligheter vi en gang eide. Kjøkken fra 60-tallet - bunnsolid, heltre og helt greie å male |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|