Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bolero eller sjal, hvor finner jeg en/et som passer kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-09, 01:06   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Bolero eller sjal, hvor finner jeg en/et som passer kjolen?

Jeg skal i bryllup neste lørdag, og skal ha en kjole som går i eggehvitt med gull, bronsje og brunt. Halterneck, lang kjole, som dessverre er hos sydame for å få nytt glidelås slik at jeg ikke kan vise fram bilde av den. Skal ha gullsandaler med kilehel og har bestilt meg en gullfarget skinnclutch til. Siden bryllupet skal stå i nordnorge og værvarslingen for helga er heller trasig skulle jeg gjerne hatt en bolero eller et sjal over skuldrene. Tenker at noe i brunt kanske er lettest å få ta i, og som kanskje lettere matcher resten. Har vært innom B Young, Cubus og Lindex (de klesbutikkene som fantes på det senteret jeg var innom i dag), men ingen hadde noe som kunne brukes ...

Noen som vet hvor jeg kan lete? Har noen travle dager til uken, så jeg kan ikke tråle hele Tromsø ...

Gammel 28-06-09, 01:08   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bolero eller sjal, hvor finner jeg en/et som passer kjolen?

Om noen vil selge meg noe pent brukt, er jeg veldig interressert!
Bruker str. M.

Gammel 28-06-09, 02:04   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har muligens en eggehvit tynn og kort strikkejakke med paljetter i bronse/gull du kunne låne, hvis det er interessant? Størrelse M. Knyttelukking og trekvartlange ermer. Jeg har brukt den til en lang sort penkjole en gang.

Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:42   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har muligens en eggehvit tynn og kort strikkejakke med paljetter i bronse/gull du kunne låne, hvis det er interessant? Størrelse M. Knyttelukking og trekvartlange ermer. Jeg har brukt den til en lang sort penkjole en gang.

Det høres interessant ut, ja! Regner med at kjolen er ferdig hos sydamen en av de første dagene i uka, så da kan jeg jo ta den med bort til deg.

Gammel 28-06-09, 18:49   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og mens vi er i gang - hvordan bærer man egentlig et sjal pent? Jeg har mange fine sjal, men de er ikke fine på fordi jeg bærer dem som en russisk bondekone fra Stalintiden.

Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 19:26   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en heklet bolero i gull og en lik en i bronse hengende i skapet. Skal jeg sjekke størrelser og tilstand og eventuelt ta bilder?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 20:32   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har en heklet bolero i gull og en lik en i bronse hengende i skapet. Skal jeg sjekke størrelser og tilstand og eventuelt ta bilder?

Gjerne!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.